Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bij mjn renault Megane break uit 2000 (1.6 16v expression) trilt het rempdaal (soms) plotseling vlak voordat de auto stil staat en de remdruk afneemt. Je hoort dan ook een schurend geluid. Het lijkt alsof de ABS heel even in grijpt. Maar las je stevig doorremt (en dus met een meer of minder grote schok tot stilstand komt) gebeurd er niets.
Door mijn garage is er al naar gekeken en zij hebben niets kunnen vinden, maar het zit me niet lekker. op mijn remmen wil ik toch wel kunnen vertrouwen.......
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wanneer ik de instelling voor regeneratief remmen op de hoogste stand heb staan, beweegt het rempedaal naar beneden en gaan ook de remlichten branden. Is de auto dan ook daadwerkelijk aan het remmen; met andere woorden: worden de remschijven dan ook...
Ik ben op zoek naar de bovenste veerschotels van een twingo uit 2000. Deze zijn bij de leverancier van mijn garage niet leverbaar en ook bij Renault niet. Apk keurmeester van de RDW had er een opmerking over dat ze verregaand verroest waren. Wie kan...
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.
Aan de passagierskant rechtsonder in de hoek is het rubber kapot, waardoor door roest de voorruit is beschadigd; helaas gaat de barst steeds verder. En zal de ruit dus vervangen moeten worden. Hebben jullie een tip wat het de beste - en minst dure...
Ik heb mijn Twingo uit 2000 net. Bij het nauwgezet schoonmaken / stofzuigen (hij was heel heel erg stoffig en vies) heb ik misschien in het contactslot het spoeltje / ontvangertje van de FM-sleutel geraakt / beschadigd. Tenminste dat denk ik, want...
Ook een Renault Austral voor 2000 km terug olie ververst tussen minimum en maximum, staat nu al 1cm boven pijl.
Ben naar de dealer geweest ,en zou bij Renault informeren wat er aan te doen is..
Het kan toch niet zo zijn.dat je iedere 2000 km olie...