Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo allemaal ,
mijn naam is Gert en ben sinds vorige week in bezit van een grand espace 2.0 16v van 2001.
De auto heeft een km stand van 249000 en is gisteren even teruggebracht naar de handelaar waar ik hem kocht i.v.m. stotteren van de motor.
Hoogst waarschijnlijk een bobine stuk dachten ze daar , wordt in de loop van volgende week gerepareerd en ik rij nu rond in leenauto.
Wij zijn ook in het bezit van een Safrane (2.5 20V ) en ook daarmee al de nodige problemen mee gehad maarja , ook daar is een forum voor ( gelukkig maar ) .
Ik laat nog wel horen wat het euvel van de espace is.
Groetjes Gert
Auto is gemaakt , twee bobines vernieuwd en hij loopt weer als een zonnetje.
Weet iemand als je een bobine kapot hebt , of je ze dan het beste allemaal kan vervangen ?
En is dit een veelvoorkomend probleem ?
Groet ,
Gert
Er is een nieuwere versie gemaakt, is te herkennen aan de compleet zwarte behuizing, de grijz/zwarte bobine's
zijn wel vaker defect
Het voordeel van 4 losse bobines, is dat je ze per stuk kunt vervangen, dus nee, je hoeft ze niet standaard per 4
te vervangen....
Ford Focus Wagon Futura 1.6i 16v 2005 Magnum Grey Daewoo Kalos Class 1.4i 16v 2004 Blauw
Gertkonijn schreef:Auto is gemaakt , twee bobines vernieuwd en hij loopt weer als een zonnetje.
Weet iemand als je een bobine kapot hebt , of je ze dan het beste allemaal kan vervangen ?
En is dit een veelvoorkomend probleem ?
Groet ,
Gert
1'tje reserve in je auto hebben, dan heb je onderweg zeker geen problemen !!
kosten rond de 50,00 euries !!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wil me ff voorstellen en hier mijn projectje bijhouden.
Ik ben Chris, heb bijna 25jr als monteur bij Opel gewerkt en sinds een jaar of 8 bij Renault.
Zaterdag ga ik m’n andere auto ophalen ( voor mij z.g.a.n.)
Een Kadjar Black Edition 160...
Mijn naam is Peter, en samen met mijn zwager zijn we tegen een renault 12 aangelopen welke al bijna helemaal was gerestaureerd maar niet was afgebouwd.
Mijn eigen interesse ligt meer bij opel en dan met name de Monza maar ook het jaren 60 spul (a...