Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb een vraagje misschien dat iemand hier van de forum mij eraan kan helpen.
De zekeringen van de 2de en 3de zitrij is eruit gesprongen wie weet waar die zekeringen zitten?
Ik weet wel dat er zekeringen voor in de bovenste dashboardklepje zitten maar kan die niet van de achterste zitrijen vinden
de 12V aansluiting die in de 3de zitrij zit doet het opeens niet meer en bij de 2de zitrij ook niet meer nadat wij de dvd speler voor de kids hadden aangesloten.
En de aansteker voor doet het wel!
Bedoel je met de aansteker dat gloeispiraaltje? En werkt hij dan wel helemaal voorin of werkt hij ook achterin?
Want als die ook achterin werkt dan zit de fout in je DVD gebeuren, en niet in je zekeringen gebeuren.
En heeft de Espace IV onder de motorkap ook niet nog een zekeringkast? Bij onze Espace III heb je 2 plekken, eentje onder het tapijt in de vloer aan de bijrijderskant, en onder de motorkap aan de linkerzijkant (bestuurderskant). Maar volgens mij zitten in die kast onder de motorkap voornamelijk relais.
De 12V voorin doet het wel zeg maar waar de aansteker zit en wil ik de stekker van de dvd speler in de 2de 12V aansluiting die bij de 2de en 3de zitrij erin steken dan doet de dvd speler niks!
En voorin wel
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds kort een Espace V uit 2016 als 7-zitter.
Nu hebben we deze 7 zitplaatsen niet nodig en levert het ons wat comfort (in en uitstappen en benen kunnen strekken) op als we de middelste stoel van de 2e zit rij zouden kunnen verwijderen....
Ik heb een vraag mbt mijn achterstoelen van mijn nieuw aangekochte Espace V. De eerste van de drie achterstoelen kan ik niet automatisch op het display en/of de bediening in de kofferbak neer laten klappen. Ik blijf de melding krijgen...
Op mijn zoektocht naar een geschikte zekering voor mijn hardwirekit van mijn dashcam vond ik een website waar behoorlijk gedetailleerd werd beschreven waarvoor welke zekering was.
Als je op het plaatje met je muis een zekering aanwijst geeft de...
Beste ik heb net mijn auto uitgelezen en ik kreeg de melding van een nokkenassensor maar de vraag is waar vind ik deze want ik heb de 2 bovenste al vervangen en de fout blijft er op komen ?
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....
Waar kan ik op mijn multimediasysteem zien welke kaartversie ik heb en welk de software versie is van de easylink?
Ik kom van een r-link1 en zijn er nog nuttige tips en trucs waar ik moet op letten bij easylink.
Ben wat aan het sukkelen met...