Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Betreft 70-GFD-1, grijs, eerste toelating 22-04-2002
Is dat niet een beetje raar, een nieuw kenteken en de eerste toelating op 22-04-2002? Of wordt als eerste toelating ook de toelating in het buitenland meegenomen?
Renault Avantime 3.0 V6 24v Privilege | Rouge de Mars | 220.000 km | 39-JB-NR
Net aangeschaft:Avantime 2.2 DCI Privilege Pack 2, donker groen metallic.
Van oorsprong in Dld geleverd, bouwjaar 11-04-2003 61.000 km, in pracht staat. Nl Kenteken 23-KHH-6.
Enige jaren geleden had ik er al een een 3.0 V 6 automaat op lpg. Toen een half jaar in gestuurd, maar bleek een ramp. Toen wat anders gaan rijden, Espace, ook goed, maar elke keer dat ik er een zag rijden....
Nou enfin dus een pracht exemplaar getroffen.
Vraagje: hoe kom ik aan navigatie cd's, heb nu een duits exemplaar met grove dekking van N.L. en hoe sluit ik mijn i pod aan?
Hallo Wim, idd we wonen vlak bij, kunnen es afspreken!
Dank voor je aanbod voor de cd's! Daar ik niet verwacht had zo snel een reactie te krijgen hierop en ik ze morgen al nodig heb vanwege mijn werk, heb ik op internet er gevonden van 2009 en inmiddels alle 9 thuisgekregen voor 30,-
Weet niet hoe oud de jouwe zijn?
Groet tom
Inmddels sinds vrijdag j.l. 1000km gereden, geweldig! Vol van vertrouwen!
Hallo,
Per ongeluk een nieuw onderwerp aangemaakt met als naam nieuwe eigenaar avantime.
Had ik eigenlijk hier moeten doen zie ik.
Mijn naam is C. Veltman, en ik heb vandaag nr 152 gekocht (noir nocturne 170000km V6 3.0 privilege)
en ik woon in Baarn.
Ik hoop er nog lang plezier van te hebben.
Dank je AriePraat.
Beste tom schalm, ik ben ook op zoek naar de cd van 2009, kun je mij vertellen waar je ze op internet hebt gevonden?
Bij voorbaat dank
Ook ik ben overstag... heb mijn DS 21 Pallas uit 1967 te koop gezet en heb een Avantime uit 2003 gekocht. Noir Nocturne 2.0T Privilege.
Van een oltimer naar een youngtimer. De Avantime is overigens al heel de enige waarvoor ik mijn DS zou wegdoen.. En dat is dus nu gelukt. Ik woon in Soest (dat ligt tegen Baarn aan) dus in onze omgeving rijden nu iig twee nieuwe Avantime liefhebbers.
Het is nog noet helemaal rond (haal 'm aanstaande zaterdag op als alles goed is...). Daarna zal ik mijn kenteken hier aanvullen.
Ben nog maagd op deze site, vandaag aangemeld en vandaag tevens ook in bezit van een prachtige 3.0 Initiale Aut. In Vlissingen gekocht bij oorspronkelijke dealer.
Kenteken is 69-LB-GP, wellicht staat die al geregistreerd maar ik heb niet alle info vanaf 2007 doorgelezen.
Gr,
Jan
Ik heb de lijst van het register even langs die van mij gehouden en heb toch nog een aantal kentekens die nog niet in het register staan.
Hier komen ze:
Ik spoor het internet af, en mijn kinderen en en handje vol collega's geven de kentekens door als ze een Avantime zien rijden.
Kreeg zelfs een sms bericht van een collega die een Nederlandse Avantime in Frankrijk zagen rijden.
Was nog van eerste eigenaar, nu overgenomen met 140.000 op de teller. Dank zij het forum kon ik alle zwakke punten controleren, deze waren allen al gedaan en/of opgelost. Mijn vorige auto was een grand espace uit 2006 en was dus bang dat de Avantime minder lekker zou rijden. Niets is minder waar, hij rijdt echt net zo lekker!
Groet,
David
Tesla Model S P100D + Renault Zoe R135 Edition One
Vandaag weer eens een onbekende "nieuwe Nederlandse" gespot, 40-LZJ-5.
(en je hoeft er niets voor te doen, in het lijstje onderaan vorige pagina staan er ook al 2 die ik kort daarvoor reeds gemeld had, scroll maar eens een stukje terug............................)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Na 11 jaar ga ik afscheid nemen van onze Avantime. Hij staat nu stil vanwege een kapotte koppelingscilinder. Hij heeft 295.531 km gelopen. Het is een vert scarabee v6 privilege met sahara rayé interieur. Stuur me een berichtje mocht...