Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik had begrepen dat de ontwikkeling van de espace V was stilgezet en dat de fabriek gesloten zou worden (was een bericht op autoweek.nl). Zou mooi zijn als er tzt weer een nieuwe espace zou komen.
Het uiterlijk en de rij-eigenschappen van de espace zijn echter nog up-to-date, en welke serieuze concurrent is er nu voor de espace? Hij kan dus nog wel een aantal jaar mee.
RenaultMoose schreef:Ik had begrepen dat de ontwikkeling van de espace V was stilgezet en dat de fabriek gesloten zou worden (was een bericht op autoweek.nl). Zou mooi zijn als er tzt weer een nieuwe espace zou komen.
Dat kwam van de Engelse roddelpers, daar was helemaal niets van waar.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Laatste jaar heb ik problemen bij het overschakelmoment van benzine naar LPG. Zodra ik hier op de N weg zit loopt het vermogen terug. Krijg de melding: controleer regelaar. En het motorblok lampje brand. Ik zet de auto even stil, motor uit en weer...
Mijn koppelingspedaal is 'squeaky' geluiden is gaan maken.
Ik zie dat het omhulsel van de kabel enigszins geraffeld(niet tot op de kabel zelf) is tussen carosserie en pedaal.
Het gaat om een simpele kabel, geen cilinders en dergelijke....
Ik heb een scenic gekocht met keyless entree, Als ik weg loop bij de automaat hij keurig op slot, alleen de bestuurdersdeur blijft open. Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Voor de twingo van mijn dochter had ik graag een extra kabel vanuit het motor gedeelte naar binnen gebracht ivm dagrijlichten te kunnen aan en uit te kunnen zetten.
Iemand ervaring hiermee of een ander idee hoe ik de lampjes zou kunnen...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...