Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft er iemand nog toevallig een LED dagrijverlichting van de 2013 Renault Clio RS liggen die ik kan overnemen of weet iemand waar ik het onderdeel kan vinden? Heb inmiddels al meerdere webshops geprobeerd, maar helaas 3x een onderdeel gekregen wat niet past.
Het gaat om rechtsvoren, maar een setje is ook gewenst.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb online zitten kijken voor afneembare trekhaak.
Op de olifantentrekhaken site kom ik op mijn kenteken alleen maar trekhaken tegen die NIET geschikt zijn voor mn GT-tje
Op de site van Winparts hebben ze (na het invoeren van mijn kenteke) wel...
Ik heb een vraag ivm autoradio van mijn Kangoo 2013.
Het is een met ingebouwde speaker om te bellen.
Nu wil ik een andere radio steken en weet niet welke kabels welke functie hebben. Ik weet al.dat ik een adapter nodig heb naar ISO maar moet...
Auto gekocht met kapotte motor, andere motor ingebouwd inclusief nieuwe db riem set, alleen nu maakt de auto een raar geluid zodra hij warm wordt, dus langzaam gaat lopen, komt bij distributie...
Sinds vorige week eigenaar van een fraaie Zoe uit 2013, zie voorstelrondje elders op het forum. Het is een fijne auto die er keurig uitziet maar er zijn 3 puntjes die we zijn tegengekomen:
- Achterruitenwisser doet het niet meer (relais...