Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik had dezelfde vraag en heb geen fijne ervaringen met Aliexpress achtige spullen. Met die ervaring rijker ben ik bij inbouwnavigatie.com in Spijkenisse terecht gekomen. Daar heb ik een Dynavin navigatiesysteem laten inbouwen, inclusief achteruitrijcamera. Ik ben zeer tevreden met het systeem, met name de Android Car functie. Kleine disclamer, in mijn geval bestond het risico dat mijn Samsung S24 mogelijk niet zou werken met dit systeem in combinatie met Android Car. Gelukkig werkt het gewoon. Ik zou van te voren even uitzoeken of er ook Apple Carplay risico's zijn op dit gebied.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedenmiddag
Onze megane 1400 2005.
Heeft nu 72duizend kilometers vanaf plaatsing nieuwe riem gereden en dit jaar de vijfde jaar dat deze riem erop zit.
Helaas is mijn veiligheidsgordel links voor van mijn Senic III uit 2011 afgekeurd.
Ik ben bezig geweest met het demonteren maar loop tegen een paar problemen aan. Tevens heb ik voor een tweedehands gordel gekeken en merk dat deze vaak...
Hallo,
Ik wil de benzinepomp van mijn Modus 1.4 vervangen.
Die zit ingebouwd in de benzinetank. Inclusief benzinefilter.
Onder de achterbank zit een klepje. Doe je dat open dan heb je zicht op de grote dop van de pomp.
Kan de pomp door dit gat of...
Ik las in één van de facebookgroepen dat dealers de deurrubbers gratis kunnen vervangen voor betere tegen het windgeruis. Klopt dit? En zorgt het ook daadwerkelijk voor minder geruis?
Hallo,
Naar jaren met tevredenheid te hebben gereden in een Grand Scenic 1.4 Tce.
Heb ik deze ingeruild op een grand Scenic4 1.3 initiale.
Tot dusver bevalt de auto goed en rijd zeer fijn.
Alleen viel het me op dat de Multisense verlichting in de...
Tijdens de vloeistof controles ontdekte ik haarscheurtjes door uitdroging van de laadluchtslang.
(zie foto’s) van mijn Renault Kadjar 1.2 TCE van 2018.
Heeft iemand ervaring met het vervangen en is dit eenvoudig...