In onze R5 hebben wij twee dingen in de auto die blijkbaar niet willen voltooien.
1) De melding op het scherm (als je met je vinger van boven naar beneden gaat op het display) geeft aan dat ik mijn profiel nog moet voltooien. Je kan vervolgens op een knop drukken om dat te doen. Dan geeft het scherm aan dat je een taal moet kiezen (NL) en vervolgens staan er twee onderdelen genoemd die (in mijn geval) "afgerond" zijn; My Renault koppelen en Google Assistent instellen.
Vervolgens kan ik alleen op de groene button "Voorlopig klaar" drukken met als resultaat dat mijn profiel nog steeds niet voltooid is en de melding blijft staat in het meldingencentrum. Iemand van jullie hier ook ervaring mee?
2) In het menu van Instellingen en vervolgens "Update" geeft de auto aan bezig te zijn met een update ("update is gaande, u kunt veilig rijden"). Maar die update is nu al langer dan 3 dagen aan de gang..? De knop "Zoeken naar updates" is grijs/kan je niet op drukken (waarschijnlijk omdat er een update gaande is) en onder de knop "Updategeschiedenis" blijft het scherm zwart/zijn er geen updates geweest in het verleden blijkbaar.
Ik ben benieuwd hoe dit in jullie R5 is