Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze radio-module is binnengekomen bij de dealer. Ze gaan hem morgen configureren; hopelijk geeft hij daarna geen foutcodes meer bij het uitlezen van de auto en kunnen wij hem, eindelijk, weer gebruiken.
@Cyw00d; ik ben benieuwd naar een fotootje tegen die tijd! De rode bies zal een gaaf contrast geven met de zwarte kleur.
Bij onze dealer staan nu 10 witte 5’jes met ook een wit dak en zwarte bies. Vind de two-tone dan toch echt wel gaver. Maar ik begreep dat de witte voor een bedrijf zijn dus dat verklaart het wel
Ja die foto's gaan er zeker komen! Wel vervelend om alle problemen hier te lezen. Zijn er ook wat mensen die bij ontvangst 0 problemen hebben en nu lekker aan het genieten zijn van de auto?
@CakeyEV benieuwd naar of de auto nu voor jou in orde is!
Ja hoor, auto is zonder problemen geleverd. (behalve een kleine vertraging omdat de kentekenplaten zoek waren)
Hij rijd prima, de app werkt goed en Reno doet niet vervelend.
Verbruik valt ook wel mee; maar dat moet je dus over een langere termijn zien vind ik.
We hebben een Techno met alle opties behalve een Harman Kardon geluidsinstallatie.
Standaard installatie voldoet overigens ook prima en het levert wat extra ruimte voor bijvoorbeeld de laadkabel op.
De Easee laadpaal met Loadbalancer doet ook perfect.
Gisteren onze auto weer opgehaald bij de dealer. Ze hebben de kritieke update geïnstalleerd en een nieuwe radiomodule (kastje van circa 20 bij 20) vervangen + geherprogrammeerd.
Daarna testen gedaan, auto uitgelezen en geen foutmeldingen meer gevonden. Deze ochtend de auto gestart en zonder problemen kon ik er mee rijden
Nu nog wel even vertrouwen terugwinnen in de auto, maar de problemen lijken verholpen te zijn gelukkig.
Het is niet gelukt om de levertijd in de app te krijgen, maar we hebben wel duidelijkheid via de dealer. We zijn namelijk gebeld met het nieuws dat we onze auto volgende week al kunnen ophalen! Daarmee is onze R5 er meer dan een maand eerder dan aangekondigd
Nou dan ik ook maar even: 10-12 besteld, 14-2 bij de dealer aangekomen en wordt 28-2 afgeleverd. Is een jaune pop/noir étoilé iconic cinq 150.
We zijn benieuwd welke onvolkomenheden deze zal hebben Dat zijn we van Renault namelijk wel een beetje gewend als je er vrij vroeg bij bent.
Wij hadden ook wel interesse, maar wachten wel tot de kinderziektes er uit zijn.
En de Zöe doet het nog prima.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Veel plezier en veilige kilometers gewenst Ilse5109.
Toegevoegd in 7 minuten 7 secondes:
Afgelopen week nog even een paar foto's gemaakt van onze R5.
Verder geen bijzondere zaken te melden. Auto rijd prima!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Daar kan je je auto showen dus graag daar de foto’s
Afbeelding plaatsen:
1."Volledige bewerker & voorbeeld" selecteren.
2."Bijlagen" selecteren.
3."Bestanden toevoegen"
4.Zoek de afbeelding op je PC/laptop/smartphone.
5.Selecteer "Plaats in tekst".
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Cyw00d schreef: ↑10 feb 2025 16:08
Hallo iedereen, ook wij hebben de Renault 5 besteld afgelopen week. Mijn vriendin heeft een Ioniq lease die afloopt, gekeken naar een mooie vervanging en zo deze auto gevonden. Vervolgens erachter gekomen dat financieren eigenlijk voordeliger is.
We hebben gekozen voor de volgende versie:
150pk comfort range
Techno uitvoering
pack winter
all weather banden
Harman Kardon audio
pack advanced driving assist
daklijst rouge
two-tone black nacre / noi etoile
route service +
72mnd garantie (of 90k km)
luxe kentekenplaten
Ik zal jullie op de hoogte houden van welk nieuws we krijgen. Verwachting nu is juni/juli. Maar we hopen wat eerder vanwege het eerder in moeten leveren van de Ioniq.
Update, vrijdag een mailtje ontvangen dat de levering al 2e helft van April is. Dat is echt heel snel!
Ik heb mijn R5 op 14 December besteld, er werd verteld dat levering Q1 zou zijn. In Januari de all weather banden optie laten vervallen omdat de levering hiervan langer zou zijn. Vorige week maar eens nagevraagd en levering is nu eind April! Geen kwartaal 1 dus maar zal wel Mei worden.
Cyw00d schreef: ↑10 feb 2025 16:08
Hallo iedereen, ook wij hebben de Renault 5 besteld afgelopen week. Mijn vriendin heeft een Ioniq lease die afloopt, gekeken naar een mooie vervanging en zo deze auto gevonden. Vervolgens erachter gekomen dat financieren eigenlijk voordeliger is.
We hebben gekozen voor de volgende versie:
150pk comfort range
Techno uitvoering
pack winter
all weather banden
Harman Kardon audio
pack advanced driving assist
daklijst rouge
two-tone black nacre / noi etoile
route service +
72mnd garantie (of 90k km)
luxe kentekenplaten
Ik zal jullie op de hoogte houden van welk nieuws we krijgen. Verwachting nu is juni/juli. Maar we hopen wat eerder vanwege het eerder in moeten leveren van de Ioniq.
Update, vrijdag een mailtje ontvangen dat de levering al 2e helft van April is. Dat is echt heel snel!
Weer een update: we hebben inmiddels 17 april de afspraak om hem op te halen.
De standaard velgen voor de Techno, ik vond de Iconiq velgen wat minder. Mijn vriendin vond ze 'ook prima' haha.Ja met zwart dak, rood lijntje en voor de rest wit. Dus eigenlijk zoals deze foto, dit is van de Renault dealer in Zutphen:
Krijg net door dat de blauwe R5 in productie is, levering eind deze maand en besteld in December.
VIN nummer heb ik doorgekregen maar de Renault app pakt m niet...
Ik heb gisteren een blauwe R5 techno 52 kWh (pack winter voor mijn vrouw, pack advanced driving assist) besteld via private lease. En omdat mijn huidige private lease (Zoë) nog loopt tot eind november 2025 heb ik als gewenste leverdatum laatste week november 2025 opgegeven. Op basis van wat ik hier lees zou dat toch haalbaar moeten zijn
Zoe R135 intens (2020) en laden doe ik sinds zomer 2023 bijna altijd thuis (max. 3,67 kW)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik lees al een tijdje aandachtig mee op dit forum. Wij hebben ervoor gekozen om te wachten op de uitvoering met V2G. Nu vroeg ik me af of er al iemand is hier die meer duidelijkheid van zijn\haar dealer heeft gekregen over...
Zoals de titel aangeeft had ik graag via dit topic te weten gekomen wat zoal het gemiddelde verbruik is bij de Clio E tech - rijders onder ons.
En hoe dit +- tot stand gekomen is én met welke brandstof.
Ik zal zelf de aftrap geven :
400 km gereden...
Kan geen google verbinding krijgen - Hopeloos
Kan ook niet met Reno communiceren.
Apple Carplay soms wel en soms niet, maar niet stabiel. Verdwijnt zodra de deur opent.
Goedemorgen, ben ik weer... als ik de Captur in de garage zet begint hij al te piepen en rood ( de camera) te worden als ik nog een 30 cm v.d. muur af sta ?!@
Is dit in te stellen... dat het gaat waarschuwen als ik dichter bij de muur sta?
En hoe...