Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds een week heb ik last van mijn infotainmentsysteem. Zie foto. Het scherm blijft zwart terwijl googlemaps wel op het kleinere scherm werkt. Ik kan de navigatie via spraakbesturing aanzetten. Ook de pagina waar alle apps staan kan ik niet benaderen. De tabbladen voor muziek, telefoon en auto reageren wel gewoon.
Ik heb al een fabriekshersel gedaan leek eerst te werken maar na paar uur weer hetzelfde. Ook meerdere keren aan/uitknop ingedrukt gehouden en herstart. Ook met/zonder internet geen verschil. Ervaren jullie dit ook, hoer kan ik dit verhelpen? Stront irritant dit.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Auto: Talisman initiale Paris 225pk sedan. Automaat.
Probleem:
Mijn gaspedaal reageert niet lineair. Als ik rustig gas geef dan reageert hij amper. Ik geef dan iets meer gas en dan reageert hij weer heel overdreven en moet ik als een haas weer...
Wanneer ik de instelling voor regeneratief remmen op de hoogste stand heb staan, beweegt het rempedaal naar beneden en gaan ook de remlichten branden. Is de auto dan ook daadwerkelijk aan het remmen; met andere woorden: worden de remschijven dan ook...
Twingo 2, 2012 1.2 16V, D4F-E7 (zie bijlage)
Handgeschakeld met Cruisecontrol en toerenteller.
Probleem:
Stationair bij warm laag in toeren valt niet uit.
Bij gasgeven soms hapering bij 1200-1500 toeren
Bij toeren boven ca. 3000 toeren weinig power...
De auto geeft aan dat de batterij van de sleutelkaart vervangen moet worden.
Het is een Varta CR 2032.
Ik heb een hele kaart met CR 2032 knopbatterijtjes, maar de auto reageert niet.
Ik zet ze er goed in (+ naar boven), er zit geen...
Ik heb een Renault Megane Etech ev waarbij ik de app en al de functionaliteiten van de app kon gebruiken, sinds vandaag 31-07-24 niet meer, de temperatuur van de klimatisering is niet meer instelbaar in de app, de tijd en dagen wel.
Ik heb...
Renault Captur E-tech, plu-in hybrid stopt en is niet meer aan de praat te krijgen, Er komt een melding: zet in stand P en voer de kaart in. Echter, de pook staat in de P maar js niet meer te veranderen, die zit vast. Een kaart heb ik nuet, alleen...
Hoi,
Ik heb een megane 2018 (bose versie) en mijn rlink 2 kan niet meer updaten. Tevens weigert hij de iphone 14 te herkennen via een kabel.
Nu wil ik de navigatie software gaan update, volgens mijn renault garage, moet ik dat via de officiele...