Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ben sinds gisteren 07-02-2025 eigenaar van een Austral Techno Esperit Alpine Full Hybrid in de kleur zwart, tijdens proefrit verkocht en de auto besteld, pas “achteraf” gelezen van de vele horror verhalen en dan vooral over de benzine in de olie, dit ook daar aangegeven maar hadden ze blijkbaar niet/nooit van gehoord (zou ik ook zeggen uiteraard) hopen dat dit goed goed gaat.
Verder wel erg blij met de auto en het open R Link systeem , maaaaaar de achteruitcamera kwaliteit? Dit lijkt wel van een auto uit 1999. Kwaliteit is echt belachelijk, ervaren jullie dit ook?
Wat bedoel je met kwaliteit. De camera werkt perfect en de beeld kwaliteit is super, dit kun je trouwens aanpassen in het menu naar je wensen. Enkel bij regenweer is het zicht minder omdat deze vuil wordt van het opspattend water. Maar daar hebben andere merken ook last van. Enkel VW en Mercedes niet omdat de camera verscholen zit achter het embleem.
Ik herken dit niet, ik heb prima beeld. Een collega zei afgelopen week nog dat hij het scherm ongelooflijk helder vond. Alleen de vervuiling van de lens is een dingetje, maar daar doe je weinig aan en dat is bij de meeste auto's ook zo.
Ik ben sinds zaterdag 8 februari jl. in het bezit van een prachtige Renault Austral en herken de klachten over de kwaliteit van de achteruit rijcamera. het is alsof je naar een beeld in een vissenkom zit te kijken. Terug geweest naar de garage, maar die konden dit probleem niet verhelpen.
Ook ik ervaar een topkwaliteit, heb hem op 360 graden beeld staan, is echt spatscherp, zeker op het grote scherm. Alleen als e.e.a. vuil is dan is het knudde, dus regelmatig even met een tissue langs de drie camera’s gaan. Snap oprecht niet waar de beleving vandaan komt dat de kwaliteit slecht zou zijn.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine e-tech full hybrid 200; 4Control, Harman Kardon
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut