In drive op rem auto wilt doorrijden

Versnellingsbakken, assen, koppelingen, stuurinrichting, remmen, wielophanging, etcetera
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.

Topic author
Ayka
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 25 jan 2025 21:35
Actief als: particulier

In drive op rem auto wilt doorrijden

Bericht door Ayka »

Hi

Pas heeft renault een update gedaan bij mijn renault megane gt 1.6 dci 165, nu wanneer ik stilsta in D moet ik zo hard op de rem duwen zodat de auto niet doorrijd en de toerental gaat ook heletijd omhoog dit was ervoor niet en is super vervelend. Nu zeggen ze kan de koppeling mss zijn of mss een nieuwe versnellingsbak maar dat is niet garandeerd ? En op eigen kosten natuurlijk... ik vind dit niet kunnen want de update komt van renault en daarvoor had mijn auto dit niet.

Ook merk ik nu al paar maanden als ik gas geef verbruikt de auto tot 30l/100km met gas geven en verbruikt de auto nu meer dan ervoor ik snap niet wat er allemaal met de auto oppeens aan de hand is. Heb zelf hele detox laten doen motor gereinigd, in en uitlaatkleppen, egr, roetfilter etc...

Begin beetje moe te worden van deze auto iemand mss idee of zelfde heeft meegemaakt, zie echt niet zitten weer duizenden euro's uit te geven ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut