Gezocht iemand die captur radio kan vervangen.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 25 jan 2025 18:09
- Actief als: particulier
Gezocht iemand die captur radio kan vervangen.
Hoi iedereen. En ja ik ben nieuw, kom van een ander merk, maar ben op zich erg blij met mijn 2014 Captuutje. Ik heb alleen 1 probleem, de FM ontvangst hier in de regio. Die is meer dan om te huilen. En ik begin er dusdanig van te balen dat ik eigenlijk wel een DAB of internet radio in mijn blikkie wil. Ben al bij een autoonderdelenzaak geweest, maar die zijn onzeker of mijn radio (cq. de afdekkap) wel passend is voor mijn auto. Ze zijn onderzoek aan het doen, maar mss is er iemand hier in het forum die daar of zo op kan antwoorden, of zelfs die gehele klus op zich wil nemen. Ik heb geen achteruitrijcamera's, ook niet nodig. Maar zou wel graag willen dat de besturing naast mijn stuur blijft werken. En dat ik de telefoon bij een gesprek via de autoluidsprekers kan gebruiken. Iemand hier?? Regio zuid oost Drenthe (Emmen omgeving).
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Gezocht iemand met ODB en DDT4ALL
door Vertrokken gebruiker 29588 » » in Onderdelen en accessoires gezocht - 1 Reacties
- 541 Weergaves
-
Laatste bericht door Vertrokken gebruiker 29588
-
-
- 0 Reacties
- 307 Weergaves
-
Laatste bericht door Barbera
-
- 0 Reacties
- 273 Weergaves