Een kennis van me heeft een Modus 1.5 diesel uit 2005. Sinds enige tijd gaat het fout met de (achter)verlichting als je remt en tegelijk richting aangeeft. Diverse lampen gaan zwakker branden en (vertraagd) mee knipperen met de RAW.
Ik denk zelf aan een massa-probleem. Ik heb daarom de achterlichten los gehad en de aansluitingen goed schoongemaakt, maar helaas zonder resultaat.
Het zoeken naar een werkplaatshandboek in pdf-formaat o.i.d. bleef vruchteloos. Zal wel komen omdat met wat jongere auto's vrijwel alleen nog met dealer-computerprogrammatuur gewerkt wordt en er niet of nauwelijks (zelf) gesleuteld wordt m.b.v. Haynes of andere shop-manuals.
Daarom mijn vraag hier, heeft iemand een idee of dit een vaker voorkomend probleem is, en waar ik dan moet zoeken?
Heeft iemand misschien een schema of overzicht van 'knooppunten' en massa-aansluitpunten op de carrosserie waarmee het zoeken wat makkelijker wordt?
Zoals jullie vast al weten is de Modus niet héél 'sleutelvriendelijk', je komt nergens bij zonder eerst het nodige te slopen. Zeker omdat het niet mijn auto is ga ik liever doelgericht te werk...

Alvast bedankt voor jullie advies / hulp!