Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Stel dat je vaststelt dat er iets gebeurt als een time out.. misschien krijg je dat dan via renault wel aangepast in de software van de auto.
Maar daarvoor zou je eerst effe moeten proberen de auto te openen etc.
Werkt het bij jou nooit ? Of soms wel / soms niet ?
@haelewijn:
Het werkt soms wel, soms niet. Soms krijg ik een melding dat er geen contact gelegd kon worden met de auto, maar soms ook niet. En dan blijkt dat soms de programma-aanvraag niet is beland bij de auto.
Dat is dus het lastige: het is soms wel en soms niet. Als het een herhaalbaar probleem zou zijn ("als ik dit doe dan gebeurt er altijd dat") dan was het makkelijker. Maar het leuke van dit forum is dat ik nu weer zijn krijg om het eens goed te gaan testen. Bij de garage krijg ik geen serieus antwoord.
In de komende winterperiode zal ik meer preconditioneren dan in de zomer, dus ook de gelegenheid een en ander eens goed bij te houden. Ik kom er op terug.
Hebben jullie al een oplossing voor hoe de app weer werkend te krijgen? Ik kan sinds denk ik november vorig jaar al geen verbinding meer maken tussen de app en mijn Megane E-Tech. Bij de garage doen ze het iedere keer af als een verstoring op het Renault netwerk, maar dat zou nooit zo lang mogen duren
Bij mij lijkt alles nu redelijk tot goed te functioneren. Wel heb ik tot 4 x toe alles (zowel app als auto) terug gebracht naar de fabrieksinstellingen. Maar net als bij @haelewijn, krijgt ook mijn app nog af en toe de melding dat de auto buiten het dekkingsgebied staat en dat de bewerking (pre-conditioning) niet kan worden voltooid. Maar na 3 x proberen dus wel. Blijft vreemd.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut