Aankoop Advies Gevraagd Megane GT (RLINK2-Versnellingsbak-Android)

Forumregels
géén Scenic / Megane Scenic !!
Die vind je onder Scenic

Topic author
PaultjeeeV
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 04 jan 2025 21:36
Actief als: particulier

Aankoop Advies Gevraagd Megane GT (RLINK2-Versnellingsbak-Android)

Bericht door PaultjeeeV »

Beste Leden,

Hopelijk mag dit topic hier geopend worden, ik had graag een aankoop advies, omtrent een Megane GT 2016, die ik op het oog heb.

Het gaat om een Megane GT 2016 Bose Edition. Met net geen 90.000 op de teller.

Hoe langer ik google, hoe meer vragen ik krijg, en het is toch een hele uitgave voor mij, waardoor ik zeker wil zijn dat ik wat goeds ga kopen.

-RLINK2: Heb gelezen dat er vanaf een bepaalde versie, apple carplay beschikbaar is, en bij oudere versies niet, ook niet naar een update. Ik heb in het topic gekeken, maar ik kan niet de juiste informatie vinden, weet iemand vanaf welke versie het zeker wel mogelijk is, en welke versies het zeker niet mogelijk is?

-Versnellingsbak: Ik heb ook meerdere verhalen gelezen van: Oververhitting, is dit ook bij een bepaald type versnellingsbak? En kan ik dat via het chassisnummer bijvoorbeeld opzoeken? Is dit een veelvoorkomend probleem geweest? En belangrijker nog: Is dit toen verholpen met een "software" update, of is er echt iets hardwarematigs in de bak aangepast -> (€).

-Android Radio: In mijn Clio IV heb ik toen een android console ingebouwd, en daar dagelijks heelveel plezier van gehad (tot op heden), maar voor de Megane 4 GT (Bose Edition), lijkt het niet makkelijk te zijn, hier een juiste console voor te vinden. Ik heb op Alieexpress al met 5 verkopers gesproken, de meeste geven aan dat het uberhaupt niet mogelijk is met de bose speakers. En 1 verkoper heeft met een link gegeven van 1, die wel zou passen, incl met de Bose uitvoering. Heeft iemand hier ervaring mee? En mogelijk zelf een android radio ingebouwd in hun Megane 1.6GT.

-LED dagrijverlichting + Koplampen, is het altijd LED dagrijverlichting, en dan Xenon? Of heb je ook LED dagrijverlichting + LED stadslicht? Weet iemand wat de beschikbare opties hierin waren/welke verschillende versies er kunnen zijn?

Mogelijk kan iemand mij nog tips en tricks geven, waar op te letten bij het bekijken van deze auto. En of er andere issues zijn/probleempjes. Ik hoor alle informatie heel graag!! Alvast reuze bedankt!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut