Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds enkele weken heb ik een Zoe RE40 uit 2019 met 50K km's op de teller. Helaas is het stripje onder het scherm van het multimedia systeem aan het afbladderen. Ik denk dat dit komt omdat je hier met je hand op steunt bij het bedienen van het scherm.
Bij proefrijden met andere Zoe's zag ik deze slijtage vaker voorkomen. Wie heeft dit op een mooie manier kunnen vervangen of weer mooi kunnen maken? Wellicht verven of wrappen?
Inmiddels zelf de oplossing gevonden: de strip is eenvoudig los te halen. Daarna was het afbladderende laagje chroom er makkelijk af te krabben. Nu dus een wit stripje, wat ook nog eens beter staat.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zie dat autodemontagebedrijven grote schermen aanbieden als gebruikt onderdeel. Is dit uitwisselbaar met een klein scherm?
Dit gaat in mijn geval voor een Talisman van 2018.
goedemiddag ik heb een nieuwe renault master
maar het geluid is ronduit slecht
is er een vervangend systeem voor van pioneer
of een ander goed merk
ik heb al een ander composet in de portieren en 2 axton woofers
Ik wil de meldigen van de verlopen abonnementen verwijderen uit het scherm van de Rlink. Elke keer als ik de auto opnieuw start, dan staan er echter wederom 16 meldingen.... hoe verwijder ik die permanenent?
Nadat een paar maanden geleden ineens het touchscreen van de radio uitviel ben ik op speurtocht naar het probleem. Een kapot scherm leek voor de hand liggend, maar die is in orde. De radio zelf doet het nog wel gewoon. Hij is gepaired...