Display kilometer per uur/geluid te hard Renault Austral.
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 jul 2024 10:37
- Actief als: particulier
Display kilometer per uur/geluid te hard Renault Austral.
Weet iemand hoe je de “ouderwetse” klokken in kan stellen? Kleur en thema veranderen lukt wel, maar heb geen flauw idee hoe ik die klokken krijg.
Kan je toevallig ook het geluidje uitzetten dat aangeeft dat je te hard rijdt? Heel irritant!
Alvast bedankt.
Kan je toevallig ook het geluidje uitzetten dat aangeeft dat je te hard rijdt? Heel irritant!
Alvast bedankt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 mar 2025 10:29
Re: Display kilometer per uur/geluid te hard Renault Austral.
Met de knop view op het stuur kun je het dashboard aanpassen, alleen zijn er volgens mij vanaf een bepaalde update geen ouderwetse klokken meer beschikbaar.
Met betrekking van het geluidje weet ik niet, mijn auto is van dec '22 toen was dat nog niet verplicht.
Met betrekking van het geluidje weet ik niet, mijn auto is van dec '22 toen was dat nog niet verplicht.
Renault Austral Techno Mild Hybrid 130. 14-07-2023. Kleur Bleu Iron dak Noir Étoilé. Pack safety. Pack comfort. Pack around view camera. Elektrisch bedienbare achterklep. Draadloze oplader voor smartphone. Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit. Dakrails. Afneembare trekhaak.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 31 mar 2025 19:01
Geluidje kan je via je info systeem wel uitschakelen maar bij nieuwe start van de motor gaat hij weer aan,heeft Brussel besloten dat nieuwe auto dat moeten hebben.
Misschien heb je een voorkeurs knopje dat je zelf kan programeren en daar het uitschakelen op kan zetten
Misschien heb je een voorkeurs knopje dat je zelf kan programeren en daar het uitschakelen op kan zetten

In bezit Geen renault meer
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé gehad van 12-2021 tot 8-2-2025
Gehad Dacia Sandero
Gehad Renault Modes
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 16 apr 2025 11:26
Net heeft mijn auto een beurt gehad en ik kreeg een nieuwe Austral mee als leenauto, deze had idd een compleet andere indeling van het scherm achter het stuur en de icoontjes van het grote scherm waren ook anders. Id dit idd een nieuwe versie van het systeem en zo ja, komt die dan ook naar de oudere modellen? Ik weet niet of ik blij wordt van de nieuwe indeling maar kan ook wennen zijn….michielsanders schreef: ↑03 jul 2024 11:44 Met de knop view op het stuur kun je het dashboard aanpassen, alleen zijn er volgens mij vanaf een bepaalde update geen ouderwetse klokken meer beschikbaar.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine e-tech full hybrid 200; 4Control, Harman Kardon
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 31 mar 2025 19:01
Frobeltech reken daar maar niet op..
Die schermen ( dashboard ) zijn denk ik wel anders en ze zullen vast geen software update daar voor uit voeren
Dat je een navigatie kaart op je dashboard krijgt.
Die schermen ( dashboard ) zijn denk ik wel anders en ze zullen vast geen software update daar voor uit voeren
Dat je een navigatie kaart op je dashboard krijgt.

In bezit Geen renault meer
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé gehad van 12-2021 tot 8-2-2025
Gehad Dacia Sandero
Gehad Renault Modes
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 16 apr 2025 11:26
De schermen zijn identiek, ik rijd eigenlijk standaard met twee navigatie schermen, een achter mijn stuurwiel en een volledig uitgezoomde versie op het centrale display zodat ik kan zien wat me te wachten staat.
Overigens de OTA updates zijn in mijn ogen een lachertje en marketing, want ik heb altijd gedacht dat je daarmee nieuwe functionaliteit kreeg als die er was (zoals bij Tesla en zo), maar dat valt vies tegen, maar 1 update gehad in een jaar.
Weet ook niet of ik er rouwig om ben want vond de nieuwe indeling niet echt top.
Overigens de OTA updates zijn in mijn ogen een lachertje en marketing, want ik heb altijd gedacht dat je daarmee nieuwe functionaliteit kreeg als die er was (zoals bij Tesla en zo), maar dat valt vies tegen, maar 1 update gehad in een jaar.
Weet ook niet of ik er rouwig om ben want vond de nieuwe indeling niet echt top.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine e-tech full hybrid 200; 4Control, Harman Kardon
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-