Het beestje heeft aardig wat kreukels rondom en zit echt niet meer mooi in de lak, maar de motor loopt nog als een naaimachientje en de koppeling is nog prima en daar is verder helemaal niets mis mee.
Ik heb verder nog een enorme sloot reserveonderdelen van de auto erbij, van zijspiegels en richtingaanwijzers tot interieurschakelaars, te veel om op te noemen.
Het betreft een zilvergrijze Renault 19 RT 1.8I E2 uit 1994, momenteel niet gekeurd, derde eigenaar (is van mijn broer op naam van mijn vader gekomen).
Kenteken is JV-JH-50, interieur is netjes, moet waarschijnlijk goed worden nagekeken voordat er APK op wordt aangevraagd.
Kilometerstand is 126.620
Is tot en met dit jaar (september) nog altijd mee gereden, zonder problemen.
De reden dat ik hem hier aanbied is omdat ik het eigenlijk jammer zou vinden als deze goed rijdende auto naar de sloop zou worden verwezen. Wellicht dat iemand hem zou willen opknappen of hem als donorauto wil gebruiken voor een mooi project, zeker gezien de enorme hoeveelheid reserveonderdelen die erbij zitten.
De vraagprijs is 250 euro, maar met het toeschuiven van wat tompoucen kan de vraagprijs ook zakken hoor

Voor foto's of extra informatie graag PM of e-mail.