Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn smartphone google Pixel7a laad niet op. Het kleine display geeft wel een aanduiden van opladen maar het gebeurt niet. na 2 uur rijden geeft de telefoon nog minder batterij overschot aan. De draadloze verbinding via bluetooth werkt met de apps Ware en muziek.
Op een draadloze lader thuis werkt alles perfect. Ik zou nogmaals volgens de dealer de 1ste met dit probleem zijn!!! heb ik nog gehoord.
Bij mijn vorige auto Captur werkte dit wel. Ik vermoed dat het de lader in de wagen is. weet iemand raad?
Draadloos opladen gaat altijd al langzamer omdat 12 volt de amperage laag is.
En alles wat je draait op je telefoon verbruikt ook weer stroom. ( meer dan er in gaat )
Probeer is via een usb draadje of dat wel werkt
Moderator Renault App
In bezit Geen renault meer
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé gehad van 12-2021 tot 8-2-2025
Ja wat u zegt dat klopt.
Maar dan moet de verkoper je dat vertellen bij aankoop van de wagen , het is een waardeloos gadget waarvoor Renault je laat bijbetalen of in ieder geval in de prijs van de wagen is verwerkt. Waarom dan geen usb aansluiting op de plaats van de oplader? zou toch vaal netter zijn of niet?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.
Sinds juli in bezit van een zoe q90 uit 2017. 3 weken terug zouden wij een eigen laadpaal krijgen van het merk energreen. Deze deed het niet, dank zij de info van het forum wisten we dat het waarschijnlijk aan de aarding lag...
Nu enkele weken later ben ik nog steeds niet veel wijzer en krijg ik terug heel vaak foutmeldingen.
Gisteren heb ik na 140km gereden te hebben de volgende fout gekregen. Opladen niet mogelijk.
Mijn panoramadak werkt prima alleen als hij openstaat gaat hij heel traag dicht en wilt af en toe niet dicht gaan. Het gaat erg moeizaam en moet hem dan helpen door hem mee naar voren te trekken.
Iemand een idee waar dit aan kan...
Van mijn captur II zen werkthet middens herm niet meer. Hij blijft op zwart.
Gisteren viel hij uit tijdens het rijden door het contact aan/uit te zetten ( niet tijdens het rijden 😜) deed hij het weer.
Maar vanochtend niets...
Bij mijn vorige captur...