Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Bij welke Km.stand moet de riem vervangen worden preventief om géén motorschade op te lopen,
ook niets van te vinden in boekje of bij Renault onderhoud
Uw voertuig heeft een distributieketting. Deze is over het algemeen onderhoudsvrij. Mits deze goed gesmeerd blijft. Wat inhoud dat het onderhoud goed word gedaan met het liefst elk jaar verse olie.
www.jwa-autoservice.nl
Renault Clio Hybrid 140 (2020)
Renault Captur plug-in hybrid 160 (2021)
Dat is al heel goed, maar het sluit problemen nooit geheel uit.
Er worden haast fietskettingen gebruikt tegenwoordig.
Elk merk heeft last ketting/spanner problemen, vooral degene met lange intervallen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Als ik de tel. in het oplaadvak neerleg krijg ik op het display een storing + een steeksleuteltje onderhoud nodig bovendien de SOS knop wordt rood.
Wat doe ik niet goed, moet de SOS knop op de tel. AAN staan? wie heeft de oplossing....
Nog iets wat...
Goedemorgen,
Als ik een tel. in het oplaadvak neerleg, krijg ik een storing op het display en een steeksleuteltje dat er onderhoud nodig is ??@.... bovendien gaat de SOS knop op rood...Wat doe ik niet goed moet je telefoon een bepaalde instelling...
Goedemorgen, ben ik weer... als ik de Captur in de garage zet begint hij al te piepen en rood ( de camera) te worden als ik nog een 30 cm v.d. muur af sta ?!@
Is dit in te stellen... dat het gaat waarschuwen als ik dichter bij de muur sta?
En hoe...
Volgens mij heb ik 2 accu's 1 voor de motor te starten zoals iedere andere auto met een verbrandingsmotor en 1 om de auto elektr., te laten rijden op de E motor.
Mijn vraag, waar kan ik ze vinden zie niets in de motorruimte wat er op lijkt....
Ben wel geschrokken toen ik de onderhoudsgegevens opvroeg van mijn pas aangeschafte Captur bij de Renault Nederland
De eerste beurt B = olie+ filter is gebeurd binnen de 2 jaar maar toen was de Km.stand 44.000Km !!!
Het is wel volgens de regels van...