DDT4all Tutorial en Guides

Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Gebruikersavatar

mwoe
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2024
Laatste bezoek: 03 jul 2024 14:39
Actief als: particulier

Re: DDT4all Tutorial en Guides

Bericht door mwoe »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Werkt op de DDT4all versie die hier staat en ook op de nieuwste (te vinden op internet).
Nieuwste werkte in 1e instantie niet, maar toen ik de baudrate verlaagde werkte deze wel (dit geldt mogelijk ook voor de 2 die ik eerder testte. Ga i k nog checken).
Check net gedaan. Werkt (natuurlijk) niet. Baudrate verlagen kan alleen bij bluetooth en beide zijn wifi.
Renault Megane III Estate Bose 2015

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rhermsen
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 1
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2014
Laatste bezoek: 10 aug 2024 00:58
Actief als: particulier

Re: DDT4all Tutorial en Guides

Bericht door rhermsen »

mwoe schreef: 14 jun 2024 18:16 Lukte me niet om de auto continu stroom te blijven geven zonder de motor te starten....
Probeer het eens met de versnellingspook in een versnelling.

Bedankt ook voor het uitzoeken van een werkende OBD module.
Het werkt bij mij prima met de 'DollaTek Auto OBD II'.
Ik heb ook maar meteen de 'OBDII-OBD2-splitter' erbij besteld, maar heb nog niet gezien wanneer die nodig is.
(gebruik 'm nu, niet-gemodificeerd, om de LEDjes goed te kunnen zien)
Renault Grand Scenic IV (Phase I) 1.2 Energy TCe (130 Hp)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jj96yt
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2024
Laatste bezoek: 04 aug 2024 00:30
Actief als: particulier

Re: DDT4all Tutorial en Guides

Bericht door jj96yt »

Weet iemand of je de functie uit kan zetten dat de circulatie modus van de airco automatisch uit wordt gezet? Begin me er echt aan te irriteren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WDK
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2024
Laatste bezoek: 21 okt 2024 18:37
Actief als: particulier

Re: DDT4all Tutorial en Guides

Bericht door WDK »

Robertalisman schreef: 23 apr 2024 16:58
Kirpeknots schreef: 13 mei 2021 22:05 Ik heb vandaag het stoffen interieur van mijn 2019 Megane Estate 1.3 Tce 140 limited vervangen voor een interieur met Leer. Dit interieur heeft ook een massage stoel en verwarmde stoelen. De stekker onder de stoel is het zelfde.

Weet iemand hoe je de massage functie en heated seats kan activeren in een Megane IV?
Oh en de voorportieren hebben no ook ambilight aangesloten. Dus dat zou ook leuk zijn om te activeren.
Heb je dit al opgelost? Ik heb zelf excact hetzelfde gedaan maar dan bij een Talisman. Kwam erachter dat ik wat draadjes miste in de stekker onder de stoel waardoor de stoel rechts niet verstelbaar was. Na het toevoegen van de draadjes werkt de stoel wel maar de massage functie niet.
Jammer dat er op het forum weinig antwoorden komen op vragen. Ik wil dit in mijn Talisman ook doen (nu mechanisch verstelbare stoelen zonder verwarming maar met massage) en wil hier elektrische verstelbaar en verwarmd in plaatsen.
Renault Talisman 1.5 DCi 2018
Voorheen: Talisman 1.5 DCi, Laguna 3 1.5 DCi, Laguna 2 1.6, 2 x, megane 3, 1.6, 1.6 en 1.5 DCi, Megane 2 1.6e 3 x, Clio R3, Laguna 1 2.0, R4 en diverse R5 waaronder een Alpine.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Robertalisman
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2024
Laatste bezoek: 21 okt 2024 17:50
Actief als: particulier

Re: DDT4all Tutorial en Guides

Bericht door Robertalisman »

Ik heb het inmiddels aan de praat maar ben er wel een flinke tijd mee bezig geweest. Het bleek dat er uiteindelijk meer kabels ontbraken. Heb een kabelboom gekocht van een sloop in Polen waar ik alle draadjes van heb uitgeplozen en vergeleken met wat er in mijn auto zat. Alles werkt nu behalve het geheugen van de zitpositie (wat de rede was om deze stoelen er in te zetten) en besturing van de passagiersstoel vanaf de bestuurdersstoel (niet belangrijk). Als je wil kan je je op weg helpen om het voor elkaar te krijgen, scheelt weer een flinke maand puzzelen, hoofdpijn en wanhoop ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WDK
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2024
Laatste bezoek: 21 okt 2024 18:37
Actief als: particulier

Re: DDT4all Tutorial en Guides

Bericht door WDK »

Graag, ik ga het interieur van de week halen en volgende week inbouwen hoop ik. Ik stuur je een bericht om te kijken hoe we met elkaar in contact kunnen komen voor mijn vragen. Alvast bedankt, Wout.
Onnodige citaten verwijderd.

Als u reageert direct op het voorgaande bericht, kunt u hieronder bij "Snelle reactie" uw bericht schrijven.
Of met de knop "Plaats reactie". Moderator
Renault Talisman 1.5 DCi 2018
Voorheen: Talisman 1.5 DCi, Laguna 3 1.5 DCi, Laguna 2 1.6, 2 x, megane 3, 1.6, 1.6 en 1.5 DCi, Megane 2 1.6e 3 x, Clio R3, Laguna 1 2.0, R4 en diverse R5 waaronder een Alpine.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht