Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Kun je op een Megane 4 bouwjaar 2016 de normale koplamp units ook vervangen voor led vision units? Is het eenvoudig plug-and-play of zijn problemen te verwachten?
Vanmorgen ineens n melding hoogteafstelling koplampen. Nooit eerder gezien. En nee, niet in de war met automatisch grootlicht....
Heeft n + en - teken, veranderd ook met hoger of lager alstellen....grapje Renault, nwe update of....
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
]hallo forum liefhebbers.
ik heb al een paar jaar een Renault traffic 1 camper uit 1985. De laatste keer voor de apk. maar wordt nu afgekeurd om roest in de koplampen.
Ik zoek een paar koplampen het merk is Valeo 068968 en 068967 link en rechts....