Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Renault Scenic 1.3 tce Bose uit 2018.
Nu kwam ik er bij toeval achter dat er water onder het reservewiel zit. Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing
Alvast bedankt
Alwin
Bij mijn Twingo 1 was dat ook het geval.
Garage heeft van alles uitgesloten, auto is meerdere keren onder flinke straal water gestaan met iemand in de kofferbak en lampje om uit te zoeken waar water naar binnen kwam. Ook de onderkant is zo uitgesloten. Nooit wat gevonden. Uiteindelijk hebben ze iom ons maar een afvoergaatje geboord in de kuipt van het reservewiel, zodat het water in ieder geval weg kon. Best frustrerend.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Water in de bak waar reservewiel normaal zit. Renault talisman estate 2016
Laatst ontdekt dat er water lag in de ruimte van het reservewiel.
Droog gemaakt en heel lang droog gebleven. Echter ligt er nu regelmatig water.
ik kan niet echt ontdekken...
In mijn kadjar heb ik een reparatiesetje voor banden. Echter wil ik graag een thuiskomer hebben. De dealer vraagt er de hoofdprijs voor. (ruim €800,-)
Ben online al aan het zoeken. Wie weet welke maat de thuiskomer is voor een Renault Kadjar?
We hebben al een poosje iedere keer water staan in de binnenbak van de rechterrportier.
Weet niet waar dit weg komt.
Iemand hier ook ervaring mee gehad en wat te doen
Renault Megane Scenic 2, 1.5 diesel, Uitvoering JMJ6P6, van 3 april 2008. APK t/m mei 2025.
Beste, mijn naam is Dirk en ben sinds kort in het bezit van deze mooie Renault. Hij geeft echter problemen met de parkeerrem, radio en ramen achter. Omdat de...
Na een lange rit (2700km) zie ik dat het motorcompartiment onder de olie spetters zit.
Het gaat om een Scenic 1.3TCe uit ‘21.
Er lijkt een halve liter olie te zijn verloren, afgaand op de pijlstok. Ik zie geen losse klemmen of beschadigde...
Sinds enkele weken heb ik een Zoe RE40 uit 2019 met 50K km's op de teller. Helaas is het stripje onder het scherm van het multimedia systeem aan het afbladderen. Ik denk dat dit komt omdat je hier met je hand op steunt bij het bedienen van het...