Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Krijg altijd de melding niet compatibel. dit zowel me de iPod classic als met de nieuwste versie Ipod Touch.
weet iemand hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij het koppelen vraagt de auto om het emailadres en paswoord in te vullen van mijn geregistreerde account.
Eveneens wordt gevraagd om het emailadres te bevestigen via De activatie controleren . Na dit aan te klikken krijg ik steeds: Er is een...
Vandaag voor het eerst door de wasstraat met mijn Megane E tech. Knikkende knieën :lol: , In de N stand, automatische ruitenwisser uit en cross-vingers. Geen probleem blijkt achteraf. Een nieuwe elektrische auto was wel spannend want heb eerder...
Weet iemand hoe Renault het gebruik van profielen heeft bedoeld? Mijn vrouw en ik rijden in elkaars auto's, en we hebben afwijkende wensen tav vooral lane assist. Ik kan prima 2 profielen aanmaken, maar moet ik dan iedere keer handmatig mijn profiel...
In juli heb ik een Kleinmetall Masterline hondenrek aangeschaft voor onze Berner, echter blijkt deze niet nodig. Nieuwprijs was 220,00 euro. Speciaal voor E-tech's vanaf bouwjaar 2021 tot heden. Factuur is uiteraard aanwezig. Mag weg voor 100,00...