Terugroep actie
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 15 jun 2024 13:06
- Actief als: particulier
Terugroep actie
Wij hebben een mogelijke kwaliteitsrisico op het
voertuig geidentificeerd, dat wij graag willen controleren.
Als jij de eigendar bent of verantwoordelijk bent voor het onderhoud, verzoeken wij je contact op te nemen met jouw Renault-dealer voor meer informatie en om een afspraak te maken voor eventuele werkzaamheden die kosteloos vitgevoerd zullen worden.
Campagne OEN - Onze teams hebben vastgesteld dat de motor van uw auto mogelijk kan schokken, of zelfs een vermindering van het motorvermogen kan leveren, met de melding op het instrumentenpaneel "Controleer inspuitsysteem" en/of "Controleer het antiverontreinigingssysteem".
een afspraak maken.
Heeft iemand deze melding al gehad?
voertuig geidentificeerd, dat wij graag willen controleren.
Als jij de eigendar bent of verantwoordelijk bent voor het onderhoud, verzoeken wij je contact op te nemen met jouw Renault-dealer voor meer informatie en om een afspraak te maken voor eventuele werkzaamheden die kosteloos vitgevoerd zullen worden.
Campagne OEN - Onze teams hebben vastgesteld dat de motor van uw auto mogelijk kan schokken, of zelfs een vermindering van het motorvermogen kan leveren, met de melding op het instrumentenpaneel "Controleer inspuitsysteem" en/of "Controleer het antiverontreinigingssysteem".
een afspraak maken.
Heeft iemand deze melding al gehad?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 13 nov 2024 13:54
Re: Terugroep actie
Ik heb dezelfde melding. Ben net terug (06/06) van een terugroepactie die mij gemeld was via de garage. Vraag me af of het dezelfde is.
Maar in ieder geval nog geen oplossing voor het benzine-in-olie probleem...
Maar in ieder geval nog geen oplossing voor het benzine-in-olie probleem...
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Laatste bezoek: 15 jun 2024 13:06
-
- Lid
- Laatste bezoek: 13 nov 2024 13:54
Ja, klopt. Maar ik weet niet wat de nummer was van deze die ik al heb gehad recent.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 mar 2025 10:29
Naar mijn weten is deze voor het vervangen van de slechte serie bougies die een behoorlijke tijd geplaatst zijn.
Ik heb een MH130 van eind 2022 en kreeg de melding ook. Word bij mij aankomende donderdag met de 30k km beurt meegenomen.
Ik heb een MH130 van eind 2022 en kreeg de melding ook. Word bij mij aankomende donderdag met de 30k km beurt meegenomen.
Renault Austral Techno Mild Hybrid 130. 14-07-2023. Kleur Bleu Iron dak Noir Étoilé. Pack safety. Pack comfort. Pack around view camera. Elektrisch bedienbare achterklep. Draadloze oplader voor smartphone. Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit. Dakrails. Afneembare trekhaak.
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Laatste bezoek: 25 sep 2024 15:42
Ja melding ook gehad.
Ook al eerder stil gevallen en eerder update gehad.
Lijkt toch een nieuwe melding.
Ook al eerder stil gevallen en eerder update gehad.
Lijkt toch een nieuwe melding.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 02-2023. Kleur zwart, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.
Hide post links |
-
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 06 okt 2024 12:01
Deze heb ik niet, el de volgende al een tijdje staan:
Wij hebben een mogelijk kwaliteitsrisico op jouw voertuig geïdentificeerd, dat wij graag willen controleren. Als jij de eigenaar bent of verantwoordelijk bent voor het onderhoud, verzoeken wij je contact op te nemen met jouw Renault-dealer voor meer informatie en om een afspraak te maken voor eventuele werkzaamheden die kosteloos uitgevoerd zullen worden.
0E9W - Onze teams hebben vastgesteld dat als de functie “Easy Access” van uw voertuig is geactiveerd er de mogelijkheid bestaat dat de rugleuning van de voorstoel in contact komt met de achterpassagier wanneer de stoel automatisch naar achteren wordt geschoven.
Nu gebruik ik deze functie niet, dus heb ik er geen haast mee om langs te gaan.
Een betrouwbare dealer zit bij mij niet dicht in de buurt, alleen een van Mossel garage en daar ga ik niet heen als ik het kan voorkomen.
Wij hebben een mogelijk kwaliteitsrisico op jouw voertuig geïdentificeerd, dat wij graag willen controleren. Als jij de eigenaar bent of verantwoordelijk bent voor het onderhoud, verzoeken wij je contact op te nemen met jouw Renault-dealer voor meer informatie en om een afspraak te maken voor eventuele werkzaamheden die kosteloos uitgevoerd zullen worden.
0E9W - Onze teams hebben vastgesteld dat als de functie “Easy Access” van uw voertuig is geactiveerd er de mogelijkheid bestaat dat de rugleuning van de voorstoel in contact komt met de achterpassagier wanneer de stoel automatisch naar achteren wordt geschoven.
Nu gebruik ik deze functie niet, dus heb ik er geen haast mee om langs te gaan.
Een betrouwbare dealer zit bij mij niet dicht in de buurt, alleen een van Mossel garage en daar ga ik niet heen als ik het kan voorkomen.
Austral mild hybrid - jan 2024 - packs: look - safety - comfort - around view - adaptive cc - electrische achterklep - verwarmde voorruit
Hide post links |
-
- Laatste bezoek: 25 sep 2024 15:42
Campagne OE9N garage meldt:
- een nieuwe OTS waarbij een tweetal computers geherprogrammeerd worden
En er staat een OTS open om de bougie’s te vervangen voor mijn Austral.
- een nieuwe OTS waarbij een tweetal computers geherprogrammeerd worden
En er staat een OTS open om de bougie’s te vervangen voor mijn Austral.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 02-2023. Kleur zwart, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-