Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Ben in het bezit van een Renault Megane Scenic 2011 (Bose uitvoering) type JZ en sinds enige tijd worden mijn usb stick niet meer herkent, apparaat is steeds zoekende. Kan iemand mij vertellen welke type Usb aansluiting ik moet hebben ,er zijn verschillende types.
m.vr.gr.
Rudykarijem
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb geprobeerd om een fingerprint van mijn systeem op een usb-stick te krijgen, hiervoor heb ik gebruik gemaakt van 3 verschillende 8Gb sticks, 3 verschillende 16Gb sticks en 1 32Gb stick, geformatteerd met bestandsysteem Fat32 en één MBR...
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...