Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemiddag, heb een Clio II (facelift met driehoekige koplampen) en deze heeft een volledig electriche sturbekrachtiging. Nu komt het stuur niet heel snel terug in de recht-uit-stand na het nemen van een bocht, maar duurt heel lang, waardoor je...
Hoi
mijn Kadjar van 2016 heeft geen mogelijkheid om carplay in te stellen.
zit er gewoon niet op.
mijn vraag is : kan je hier ook een of ander apparaatje koppelen zodat dat wel mogelijk is om carplay te activeren.
ik heb al eens gegoogeld maar zie...
3 weken geleden kocht ik een Twingo van nog geen 8 jaar oud (mei 2016). Een 1.0, 3 cilinder, lekker zuinig. Dacht ik... De eco drive gaf al aan dat hij 8:100 reed, dat geloofde ik niet.
Gisteren ben ik gaan tanken en uitgerekend op de kilometers,...
Hoi
Ik heb sinds een paar maanden een Kadjar 2016
uiteraard met R-Link
Ik mis wel Apple Carplay
Weet misschien iemand hoe ik deze toch kan activeren in mijn Kadjar
of dit uberhaupt wel kan
of is er wat te koop voor dit zonder dat ik mijn radio moet...
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016 gekocht bij een dealer. Hierbij heb ik een afneembare trekhaak aangeschaft, die
door die dealer gemonteerd is. Het ding kostte € 890,- incl. montage, en heeft een paar uitsteeksels, om te voorkomen,...
Wij hebben een trafic 3 2016 passagier bus waarvan de verwarming in de vloer achter altijd warme lucht blaast.
Zelfs wanneer ik van voor de airco aanzet en de achter blazers op koud blijft er uit de vloer warme lucht komen.
Zelfs als alles van...
De hoofdzekering bij de auto van mijn schoonzoon is gesprongen. Nu kost deze zekering bij de dealer in België €211,= excl BTW. Ik heb dus een overbrugging gemaakt voor een maxi steekzekering van 70Amp. Die springt zodra hij wil starten. Voor ik de...