Heeft iemand deze gegevens van een Z.E. 50 batterij? Of waar deze te vinden zijn?
Op AD.nl en TopGear.nl spreekt men over zo'n 9.000 € voor een nieuw accupakket. Is dit met of zonder terugname van de oude accu? Wordt daar nog een restwaarde voor gegeven?
Op dit artikel van cleantechnica.com van 2017 spreekt men van 10% afschrijving per jaar. Is dit nog steeds zo?
Bijkomende vragen:
- Is de optie om een huur accu over te kopen altijd beschikbaar? (of kan men dit weigeren?)
- Zijn er battery-rebuilders voor de ZOE in Europa? (Dienst voor herstellen / vervangen van de cellen). Wie en waar?
- Zijn er aftermarket aandrijfaccu's (nieuw / 'refurbished' / 'reconditioned') beschikbaar voor de ZOE in Europa. Wie en waar?
- Zijn er redenen om onmiddellijk een (occasie) Z.E. 50 met koop accu te kiezen in plaats van een huur accu (en deze bijv. na 1 jaar over te kopen)?
keywords: accu aandrijfaccu aandrijfbatterij batterypack batterijpakket battery batterij ZE50 Z.E.50 tractiebatterij tractieaccu leasing lease rent buy overname
Toegevoegd in 18 minuten 35 secondes:
Ondanks uren op het internet rond gezocht te hebben, incluis dit forum, vond ik geen sluitend antwoord.
Maar vrijwel onmiddellijk na het plaatsen van mijn post zie ik plots Accu overkopen - contact met Mobilize FS? staan, waar het antwoord al staat.
Wat mij betreft mag mijn post naar daar verplaatst worden.
Ook op ZE50 occasion prijs accu en Batterij kopen staat info hierover. Deze topics kwamen gek genoeg niet in mijn zoekresultaten voor. En nu kom ik er vanzelf op
De bijkomende vragen zijn nog onbeantwoord