Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo
Ik heb een espace 2.0 16V Bj 2000 op lpg.
De auto lopt op benzine perfect maar op LPG zijn er wat problemen.
Auto start slecht en hij schokt nogal als ik bijv. voor een stoplicht sta.
Na enig onderzoek , oa op deze site ben ik erachter gekomen dat het probleem hoogst waarschijnlijk komt door gaskleppenhuis dat gereinigt moet worden.
Nou hoorde ik van een colegea dat er een middel op de markt is dat je bij je benzine kan voegen en er voor zorgt dat je "motor" van binnenuit gereinigt word..!!
Kent iemand dit middel en beter nog ,heeft iemand hier ervaring mee????
Ik hoop wat te horen
Thanks
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Twingo GT uit 2008.
Echt leuk ding met wat leeftijdsdingetjes en (blijkbaar) Twingo-typische problemen.
Koppeling heeft wat aandacht nodig en de ventilator werkt niet op stand 4 (wel op de...
Wij hebben een Twingo 1 uit 2006 met af fabriek panoramisch schuifdak.
Dak heeft altijd perfect gewerkt.
Nu is tot 2x toe het dak in open stand vastgelopen. Motortje doet dan helemaal niets meer, ook geen geluid. Hij stopt opeens.
Volgens garage is...
We hebben sinds een paar weken een probleem met de accu van onze Megane IV TCe 130 uit 2016. Ondanks dat we hoofdzakelijk lange stukken (>100 KM) hebben gereden rond de kerst, was de accu toch ineens zo leeg dat de auto niet meer startte en een...
(Renault Kangoo 1.5 diesel bestel 2015)
Mijn Kangoo loopt heel even op 3 cilinders bij koude start...
Duurt even een paar seconden en loopt dan weer goed.
Krijgt op tijd zijn beurten, van de week net een kleine beurt gehad, olie en olie filter.
Ben...
Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie ten eerste bedanken voor de vele handige tips! Ik ben 25 en rijd nu ongeveer 7 jaar renault. Tot op heden ben ik zeer tevreden.
Drie maanden geleden heb ik een Renault Megane uit begin 2018...