Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi,
Kan je android car play op een Rlink2 met software-uitgave 9.035.506 plaatsen? Het gaat om een talisman uit 2016.
Als het kan heb ik de rit er wel voor over...
Ben66 schreef: ↑06 apr 2023 13:32
Hoi,
Kan je android car play op een Rlink2 met software-uitgave 9.035.506 plaatsen? Het gaat om een talisman uit 2016.
Als het kan heb ik de rit er wel voor over...
hij heeft het ook bij onze kadjar gedaan.
het is weer heerlijk dat ik flitmeister weer zie op het scherm
Stuur hem een berichtje per mail of PB dan krijg je alle info en kan je ook een afspraak maken.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen, 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Met mijn Renault Captur uit 2017 met Rlink1 langs geweest in Malden om Mirrow-gsm erop te zetten. Andriod auto werkt perfekt .Ben zeer tevreden en was snel gegaan was binnen 15min gebeurd .Top
@HenryJ Bedankt voor de tip! Ik heb enkele van deze opladers gehad, maar waren nooit goed genoeg (voor mij lig). Ik zal misschien ook die Xiaomi 20W gaan proberen.
iemand die de oplossing weet hoe ik de voice command werkend krijg
heb android auto laten activeren door MRCR.
heb al verschillende telefoons geprobeerd maar ik krijg het niet werkend
als ik de knop indruk voor voice dan start die ook wel gewoon en daarna doet die niks
Hier hetzelfde probleem . Renault Megane 4 Estate. Soms doet de voice command het, waarom weet ik niet , maar meestal werkt die niet. Als iemand een oplossing weet...
Wat voor een enkele heeft gewerkt, is om de telefoon uit het Rlink systeem te verwijderen/ontkoppelen en dan weer opnieuw koppelen. Helaas lijkt deze methode niet voor iedereen het probleem op te lossen.
Ja, dat is mogelijk. Een auto uit 2013 heeft waarschijnlijk Rlink1. Ik zou Android Auto kunnen activeren voor 35 (indien je nog interesse hebt. Sorry voor de late reactie, was op vakantie).
Hallo allen. Ik heb een fix ontdekt voor de Google Assistant spraakbesturing die voor mij werkt, altijd werkt, misschien ook voor anderen. Heb het bij toeval ontdekt.
1. Start Android auto.
2. Terwijl Android Auto loopt druk kort op de knop voor spraakherkenning op het stuurwiel of op de stuurkolom van de auto om het Renault spraakherkenningssysteem van het multimediasysteem dat standaard op de auto zit (op mijn Megane 4 in ieder geval) te starten.
3. Met een spraakcommando bel een contact in het telefoonboek, voer een bestemming in of kies een ander radiostation. Maakt niet uit wat je kiest, zolang je maar tegen het systeem praat en het systeem ook reageert op jouw commando.
4. Verlaat het Renault spraakherkenningssysteem weer en ga terug naar Android Auto.
Vanaf dat moment werkt de Google Assistant bij mij altijd!
Het lijkt erop dat je de spraakherkenning eerst moet activeren en dat Android Auto dat niet kan. Het Renault spraakherkenningssysteem wel.
ik heb dit geprobeerd. maar als ik op de voice knop druk krijg ik al direct spraakherkenning wordt niet ondersteund op dit bleutooth-apparaat
hoe kan ik die als eerst goed instellen
1. Ontkoppel eerst alle bluetooth apparaten, in jouw geval alleen de mobiel en start dan het Renault spraakherkenningssysteem.
2. Met een spraakcommando bel een contact in het telefoonboek, voer een bestemming in of kies een ander radiostation. Maakt niet uit wat je kiest, zolang je maar tegen het systeem praat en het systeem ook reageert op jouw commando.
3. Verlaat het Renault spraakherkenningssysteem weer.
Werkt het Renault spraakherkenningssysteem dan wel naar behoren?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Inmiddels android auto laten activeren en het werkt prima in mijn Zoe van 2015
Graag zou ik dit draaloos willen maken.
Iemand ervaring met een wireless android auto dongle of kastje die werkt zonder problemen dan hoor ik dit graag.
Ik heb een Megane 4 waarin ik vaak gebruik maak van android auto.
Ik overweeg een Motorola MA1 adapter te kopen om android auto draadloos te koppelen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of eventueel met een andere adapter?
Mijn r-rink2 software versie...
Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie ten eerste bedanken voor de vele handige tips! Ik ben 25 en rijd nu ongeveer 7 jaar renault. Tot op heden ben ik zeer tevreden.
Drie maanden geleden heb ik een Renault Megane uit begin 2018...
Ik heb een Captur 2 Initiale Paris uit 2022 waarbij ik mijn Samsung S-21 draadloos wil koppelen aan Android Auto, bedraad gaat uiteraard wel.
Heb eerder een AA Wireless dongle aangeschaft, maar hiermee krijg ik het niet voor elkaar....