Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand al eens de moed gehad om de bougies te vervangen van een RENAULT CAPTUR 1.3 TCe 150 ?
Vooral de vierde bougie is vrijwel onbereikbaar. Het lijkt erop of de grote (koelvloeistof?) slang, die dwars over de motor loopt, los moet.
Klopt dat? Of zijn er andere trucs?
als je de turboslang bedoelt, die kun je gewoon losmaken hoor
mercedes gebruikt deze motor ook in de a-klasse
ratel met knietje kan ook helpen als je niets wilt losmaken
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...
Sinds vorige maandag de R5 techno met 52 kWh in bezit met een beloofde WLTP waarde van 410 km. Ik weet dat dat onder ideale omstandigheden is, maar gisteren had ik een rit van 220 km gepland en heb tot 100% opgeladen. Het dashboard gaf een bereik...
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.