Renault Kangoo 1999 startonderbreker en deuren vergrendeld
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 31 mar 2023 09:48
- Actief als: particulier
Renault Kangoo 1999 startonderbreker en deuren vergrendeld
Hallo allemaal,
Ik heb een renault kangoo uit 1999 waarbij de startonderbreker geactiveerd wordt met de fob sleutel...ook zijn de deuren vergrendeld en zelfs handmatig met de sleutel niet te openen. Alleen de bestuurderskant werkt perfect.
De schakel van mijn fob sleutel zat los en heb ik gesoldeerd. Hierna kon ik de deuren weer bedienen maar de auto niet starten door de startonderbreker. Dit probleem heb ik omzeild door de knop in te houden met ondraaien met knop inhouden.
Ik zie dat de actuators ingedrukt(vergremdeld) blijven bij de paasagierskant, zijdeur en achterdeur waardoor de deur niet opent ook niet hamdmatig ....
Ik heb de relais en de fuses getest
De kabel naar de passagierskant met n meter getest en die krijgt stroom.
Kabels gechecked voor kabelbruik
Alle panelen liggen eraf
Alle hulp is fijn!!!!!
Ik heb een renault kangoo uit 1999 waarbij de startonderbreker geactiveerd wordt met de fob sleutel...ook zijn de deuren vergrendeld en zelfs handmatig met de sleutel niet te openen. Alleen de bestuurderskant werkt perfect.
De schakel van mijn fob sleutel zat los en heb ik gesoldeerd. Hierna kon ik de deuren weer bedienen maar de auto niet starten door de startonderbreker. Dit probleem heb ik omzeild door de knop in te houden met ondraaien met knop inhouden.
Ik zie dat de actuators ingedrukt(vergremdeld) blijven bij de paasagierskant, zijdeur en achterdeur waardoor de deur niet opent ook niet hamdmatig ....
Ik heb de relais en de fuses getest
De kabel naar de passagierskant met n meter getest en die krijgt stroom.
Kabels gechecked voor kabelbruik
Alle panelen liggen eraf
Alle hulp is fijn!!!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 feb 2025 11:15
Re: Renault Kangoo 1999 startonderbreker en deuren vergrendeld
De sleutel is dus eigenlijk defect, de startvergrendeling laten uitprogrammeren zou moeten verhelpen dat de auto niet start.
Een slot wat aansturing krijgt maar niet functrioneerd lijkt mij ook defect, maar 3 tegelijk is wel wat vreemd.
Stuur mr chip eens een bericht.
Een slot wat aansturing krijgt maar niet functrioneerd lijkt mij ook defect, maar 3 tegelijk is wel wat vreemd.
Stuur mr chip eens een bericht.
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 31 mar 2023 09:48
Ja..ik snap er niks van. Heb de relais en fuses getest mer een multimeter maar ze maken contact.
Heb alleen niet de relais onder de motorkap getest, misschien kan ik daar iets ontdekken....
Ik kan de startonderbreker wel omzeilen door een niet fob key of de knop in te houden met het starten.
Heb alleen niet de relais onder de motorkap getest, misschien kan ik daar iets ontdekken....
Ik kan de startonderbreker wel omzeilen door een niet fob key of de knop in te houden met het starten.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 30 nov 2024 11:22
- Contacteer:
laat of vroeg zal hij niet meer starten ook als je de knop indrukt
je kunt beter of nieuwe sleutel bestellen of startblokkering permanent er uit laten programmeren
als het aan de sleutel ligt is dan mooi opgelost, maar het probleem zit ook vaak tussen motorcomputer en bordcomputer ( UCH)
je kunt beter of nieuwe sleutel bestellen of startblokkering permanent er uit laten programmeren
als het aan de sleutel ligt is dan mooi opgelost, maar het probleem zit ook vaak tussen motorcomputer en bordcomputer ( UCH)
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-