Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Uitgerekend in jouw voorbeeld, zit er geen precode
Zou moeten staan op de plek van de streepjes achter de letter R op het voorbeeld wat je geeft.
Je kan de MyRenault app proberen, en ergens in dit topic staat iets over de precode opvragen via een toetsencombinatie, maar dat zal even zoeken gaan worden want ik weet zelf ook niet meer waar ik het neergezet heb.
Je schijnt de security code te kunnen krijgen door de knoppen 1 en 5 ingedrukt te houden en dan de radio aan te doen, dan komt het in het display te staan
edit: Kan ook knop 1 en 6 zijn in plaats van 1 en 5, wanneer de ene combi niet werkt, probeer de andere, is radio afhankelijk las ik. En heb ook gezien bij iemand dat die de radio al aan had en toen op 1+6 drukte
Maar ik heb enkel een touchscreen radio, dan kan dan toch niet?
Toegevoegd in 2 uren 51 minuten 22 secondes:
Ik krijg met geen mogelijkheid de radio eruit, ik zou niet weten hoe ik nu de code boven tafel krijg (behalve de dealer vragen om dit voor mij te doen, nogal een duur klusje voor enkel een code). Ik kan met een zaklampje wel wat aflezen van het etiket maar zie geen code die lijkt op de PRE code.
Toegevoegd in 3 minuten 18 secondes:
Ik lees op het Meganeclub forum dat een radio code niet nodig zou zijn omdat deze gelinkt is aan de R link2, kan iemand dat bevestigen?
Helaas, mijn kennis beperkt zich tot het vinden van code's
Maar heb je de MyRenault app al geprobeerd? Daar zou die ook in kunnen staan namelijk ALS die nodig is
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Kan iemand mij helpen om de code van me radio te ontcijferen want ik kom er niet uit…hij vraagt een validatie code maar wat is die volgens deze sticker
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dit zijn de gegevens die ik heb
Renault Trafic 2015
Supplier code: 276 660
Model no: LAN5200WR1
PART CODE: 2811 50198R_ _A
MAZ63224101
281150198RTZ695
502405189
CONFIG: E15RWB
MEZ64202506
Nielslu schreef: ↑15 dec 2022 21:21
Maar ik heb enkel een touchscreen radio, dan kan dan toch niet?
Toegevoegd in 2 uren 51 minuten 22 secondes:
Ik krijg met geen mogelijkheid de radio eruit, ik zou niet weten hoe ik nu de code boven tafel krijg (behalve de dealer vragen om dit voor mij te doen, nogal een duur klusje voor enkel een code). Ik kan met een zaklampje wel wat aflezen van het etiket maar zie geen code die lijkt op de PRE code.
Toegevoegd in 3 minuten 18 secondes:
Ik lees op het Meganeclub forum dat een radio code niet nodig zou zijn omdat deze gelinkt is aan de R link2, kan iemand dat bevestigen?
Even ter bevestiging: een R-link 2 heeft geen radio code nodig, dit is gekoppeld aan de VIN van de auto. Dus als stroom eraf geweest is, werkt deze zonder problemen weer na het aansluiten.
Hallo. Door een lege accu, moet ik nu ook een code invoeren. Ik had eerst enkele gegevens aangeboden, maar ik zie dat er meer nodig is. Excuses daarvoor. Ik heb een foto van de sticker gemaakt aan de zijkant van de radio. Zou iemand kunnen helpen om de radiocode te achterhalen? Bij voorbaat dank!
PXL_20221227_210656644.jpg
Goedemorgen,
Er is een nieuwe accu in mij Renault Twingo geplaatst. Ik moet nu een radio code invoeren. Hopelijk kan iemand mij helpen
Dit zijn de gegevens die op de radio staan
Part code: 281156707R
Supplier code: 269779
Model no: SGC- 1220RF
Nummer onder de barcode: 281156707RTT673
DY3XR18879
ARA-1230RFA
M.v.g sharon
Goede avond nieuw hier en super ben alleen code kwijt van mijn radio
Gegevens zijn 7 684 591 FD005. Renault 8200843548
905 BP8053 A 2725902. E1. 03 4709
8200843548T. F281. Security
Goedemiddag
Ook ik ben op zoek naar een radio code van een Renault Clio 2003
De code onder de bar code is moeilijk leesbaar
8200057681 TQ110
8200 057 681
Alvast bedankt !!
6278C7F2-D6C5-409A-8804-CC044542E94D.jpeg
Ik was op zoek naar radio code voor twingo bouwjaar 2014 en voeg foto bij van de radio hoop dat het lukt
FF6386D0-CB99-4089-8571-D4ABD289514F.jpeg
Toegevoegd in 33 minuten 45 secondes:
Ik had een nieuwe accu erin laten zetten maar nadien vraagt hij om code ,het gaat om een Renault twingo van bouwjaar 2014 ik hoop hier een code te kunnen vinden alvast bedankt ik zet er een foto bij van de radio gegevens.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?