Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hi all,
Heeft iemand enig idee of het gordel alarm van de achterbank gordels van mijn ClioV uit te zetten is?
Wij hebben nooit achterpassagiers maar wel geregeld zware spullen op de achterbank staan en dat alarm wordt nu zo lamgzamerhand wel erg irritant...
In auto wordt NOOIT zonder gordel gereden (door geen enkele inzittende, dus maak je daar geen zorgen over. ) De dummy's die je in de klemmen kunt steken ken ik en kan de gordels natuurlijk ook gewoon dicht doen, maar zou ze liever helemaal uitschakelen...
Je kan toch je gordels er in stoppen,en als je dan zware dingen er op legt ziet hij het als passagiers
Hoef er niks uitgeschakeld te worden,want dat is ook een APK eis denk ik.
Moderator Renault App
In bezit Geen renault meer
Renault Clio V 1.0 TCE 100 (B7MT)
Type : Intens
Kleur : Rouge Flammé gehad van 12-2021 tot 8-2-2025
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Is iemand er al eens in geslaagd om de vreselijk aanstellerige lichtshow uit te schakelen?
Als ik in het donker de auto nader met de sleutelkaart in mijn zak dan begint er een hele lichtshow!
Overbodige onzin!
Hoe is dit uit te schakeln?
Hallo
Ik heb een espace 5 uit 2017 net een 1.8 tce. Tweede hands gekocht met 92000 km.
Er zit een alarm op waarvan ik geen gegevens heb. Weet niet of dit standaard op de auto zat of achteraf ingebouwd.
Nu geeft die alarm als ik deze afsluit 2 x een...
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...
Ik ben al even aan het zoeken maar kan dit nergens vinden,
Hoe schakel ik de traction control uit bij een Renault Kadjar Energy 160 Tce Intens 2019 (automaat)
Tijdje geleden vredelijk vast gezeten in nat modderig gras en kwam daar dus echt niet meer...
Heb twee nieuwe luxe stoelen in de camper geplaatst met een Renault Master onderstel van 2007, maar er is geen vaste plek meer voor de ene gordelspanner aan de bestuurderskant en deze is nu dus uitgeschakeld.
Nu geeft hij een storing in de display...
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...