Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
[mention]Watilla[/mention] : kan je de barcode linksonderaan (en dan met name de cijfers die er onder staan) in beeld brengen of geven ?
Denk dat daar het benodigde securitynummer in te vinden is
Helaas ben ik, zoals vele voor mij, op zoek naar mijn radio code.
Ik heb geen Renault maar een Nissan Interstar uit 2006. Hierin zit wel een Renaultradio zag ik. (dezelfde als Renault Master?).
Op de sticker op de zijkant van de radio staan de volgende codes:
Meer staat er niet op de sticker.
Wie kan mij helpen, via de app kom ik er niet want die vraagt 1letter met 3 cijfers.
Da's vervelend, want precies op het moment dat je het zou vermelden 281156409R zou het moeten staan.
Probeer anders even met een barcodescannerapp de barcode op de radio te scannen, misschien kom je dan de securitycode (1letter3cijfers) tegen
Meer staat er niet op de sticker.
Wie kan mij helpen, via de app kom ik er niet want die vraagt 1letter met 3 cijfers.
Da's vervelend, want precies op het moment dat je het zou vermelden 281156409R zou het moeten staan.
Probeer anders even met een barcodescannerapp de barcode op de radio te scannen, misschien kom je dan de securitycode (1letter3cijfers) tegen
Werkt helaas ook niet dan krijg ik maar 3 cijfers.
Van een Engels site kreeg ik te horen dat het te maken kan hebben met immo code. Geen idee wat dat weer is.
Als ik hem goed begrepen heb dan is de auto radio alleen functioneel in de auto waar hij in zat.
Dit heb ik nog helemaal niet gehoord.
edit: deze bestanden zou je op een usb stick moeten zetten en dan -zou- de code in het scherm moeten verschijnen Het is een zip bestand met een onbekend wachtwoord, weet even niet hoe die te achterhalen
medianav-code.jpg
SEE_SECURITY_CODE_MEDIA_NAV.zip
edit2: wachtwoord gevonden door te gokken dat het de naam van de site was, lisandru.eu, bleek te kloppen
SEE_SECURITY_CODE_MEDIA_NAV-unlocked.zip
Ben benieuwd of het je hiermee gaat lukken, sta er zelf wat huiverig tegenover altijd maar goed.
Overigens: je kan geloof ik ook in de MyRenault app kijken ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
My renault app werkt perfect, nadat ik me had geregistreerd kreeg ik alle info van mn sénic 2 fase2 2008 inclusief mn radio code
Goeie tip hoor !!
En makkelijk te doen.
Renault Sénic 2 fase 2 1.6 2008
Fiat punto
Volvo S 80
Intruder 1500
Toyota corolla
Opel astra
[mention]AnneSonneveld.00[/mention] : Geen flauw idee wat je besteld heb, maar ik denk dat je je geld 'kwijt' bent als je ergens voor betaald hebt.
Je precode staat op de zijkant van je radio, daarmee kan je hier gratis je code krijgen.
Of je gaat naar de garage, en die zoeken het (vaak tegen een kleine vergoeding) voor je op in het systeem
Of je download de MyRenault app, vult je chassisnummer in, en met een beetje geluk is je code daar ook in bekend
Wil graag mijn Twingo 1 downgraden naar originele radio, maar er zit helaas geen code op de zojuist gekochte radio.
Is het mogelijk code te krijgen m.b.v. onderstaande gegevens?
9162 is je code, en die lijst is niet compleet als ik mij goed herinner en heeft in het verleden ook al eens foute codes gegeven (of was dat nou één of andere app)
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
9162 is je code, en die lijst is niet compleet als ik mij goed herinner en heeft in het verleden ook al eens foute codes gegeven (of was dat nou één of andere app)
Ja alle codes onder de 100 van iedere letter serie ontbreken, dus A000 t/m A099, B000 t/m B099 enz
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Hallo,
Na het vervangen van de accu doet mijn radio het niet meer.
Hij vraagt om een radiocode.
Ik heb met pijn en moeite de radio eruit gekregen
En de volgende codes gevonden op de sticker
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag allemaal.
Gisteren bij het rijden op een Hongaarse N weg kreeg mijn twingo 1 D4FA 55 KW een uitval.
Alles viel weg/uit. Alleen het rode lampje van de start vergrendeling was zichtbaar. Andere storings lampjes gaven geen melding. Na het opnieuw...