Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek van een Renault Master (2016, 2.3DCI)
Haynes is er spijtig genoeg mee gestopt. Ik gebruikte deze voor mijn vorige voertuigen en was hier tevreden over.
Op mijn zoektocht voor de Renault Master kwam ik online deze tegen:
emanualonline
downloadworkshopmanuals
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zijn deze ok of een kat in een zak?
Andere tips zijn ook steeds welkom.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een bonkend/kloppend geluid bij de voorkant bij mijn master t33 ( 2008)
Nu hoor je dit op een klinkerweg of bij grote hobbels ( soms bij uitparkeren op een niet vlakke weg)
Vlakke weg is ie stil
Als het koud is is het geluid aanzienlijk...
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik ben eigenaar van een Renault Kangoo 1,5 dci bouwjaar 2014 en als gepenioneerde is naar de garage gaan een dure zaak. Daarom wil ik kleinere reparaties graag zelf uitvoeren. Hiervoor zoek ik het werkplaatshandboek, ik weet niet of dit er is in PDF...
Hoi
mijn Kadjar van 2016 heeft geen mogelijkheid om carplay in te stellen.
zit er gewoon niet op.
mijn vraag is : kan je hier ook een of ander apparaatje koppelen zodat dat wel mogelijk is om carplay te activeren.
ik heb al eens gegoogeld maar zie...
Hoi
Ik heb sinds een paar maanden een Kadjar 2016
uiteraard met R-Link
Ik mis wel Apple Carplay
Weet misschien iemand hoe ik deze toch kan activeren in mijn Kadjar
of dit uberhaupt wel kan
of is er wat te koop voor dit zonder dat ik mijn radio moet...
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...