Sinds een week heb ik een Renault Captur TCe 120 EDC uit 2014 waar ik erg blij mee ben. Er is alleen een klein minpunt wat ik hier ook al vaker in het forum voorbij zie komen. De navigatie (R-Link), hij is niet up-to-date en ziet er ook wel wat ouderwets uit. Als ik dit wil updaten via de officiële website kost mij dat klauwen met geld.
Dus nu heb ik het idee op een aftermarket navigatie systeem in te bouwen. Bijvoorbeeld dit model Pioneer SPH-DA230DAB. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik mijn achteruit rij camera nog gebruiken?
Navigatie systeem inbouwen
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 16 nov 2019 10:49
- Actief als: particulier
-
- Net ingestapt
- Laatste bezoek: 27 jan 2020 20:54
Re: Navigatie systeem inbouwen
Ik kwam dit filmpje tegen: Zou dus mogelijk moeten zijn. Ben zelf ook erg benieuwd naar de mogelijkheden. Wat heb je hiervoor nodig aan materialen (bepaald frame?)?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Laatste bezoek: 08 dec 2021 12:01
Re: Navigatie systeem inbouwen
Ja hoor dat is mogelijk.SteenPlus1 schreef:Sinds een week heb ik een Renault Captur TCe 120 EDC uit 2014 waar ik erg blij mee ben. Er is alleen een klein minpunt wat ik hier ook al vaker in het forum voorbij zie komen. De navigatie (R-Link), hij is niet up-to-date en ziet er ook wel wat ouderwets uit. Als ik dit wil updaten via de officiële website kost mij dat klauwen met geld.
Dus nu heb ik het idee op een aftermarket navigatie systeem in te bouwen. Bijvoorbeeld dit model Pioneer SPH-DA230DAB. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik mijn achteruit rij camera nog gebruiken?
Ik bouw veel camera’s op originele r-link systemen en medianav.
Dus zou je ook de orgninele camera kunnen gebruiken op je aftermarket radio als daar een camera ingang op zit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in