Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een nieuw raammechanisme + nieuwe schakelaar in mijn renault clio 1.2 bouwjaar 2002 gezet en dat is opzich goed gelukt bahalve dat ik nog niet veel verder ben helaas, want het raam gaat alleen of omhoog of omlaag; wanneer ik die( 2 polige stekker)<-- die aan het raammechaniek zit Omdraai zegmaar...dus omhoog/omlaag lukt niet in 1 keer zonder de stekker om te draaien
8ECEB94B-0C49-43D4-8126-7FF9E9C76226.jpeg
Beetje vaag uitgelegd, heb wel een filmpje maar kan dat hier niet posten.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dan zou ik zeggen dat je stekker kapot is
Filmpje kan je gewoon plaatsen als bijlage, net zo als een foto bijvoorbeeld, vanuit je verkenner kan je het gewoon in dit tekstvak slepen tijdens beantwoorden (tenzij misschien heel groot filmpje, dat weet ik ook niet)
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,
In de nabije toekomst moet ik waarschijnlijk veel reizen en vraag me af of ik elektrisch wil rijden (liever wel) of toch hybride.
Nu moet ik dus steeds 400km enkel rijden en aangezien de opgave van de scenic 600km is KAN dit een optie zijn....
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.
Bij de cc gaat het rechter achterraam goed naar beneden maar voor 95 procent terug omhoog
Als ik alles demonteer en hem op schoot leg werkt alles 100%
Ik heb dan de stroom eraf gehad
Bij terug monteren gaat hij dan weer goed omhoog voor 1...
Help!!
Mijn schuifdak van Renault Clio 3 hatchback uit 2006 gaat met geen mogelijkheid meer dicht. Niet handig in Nederland met alle regen!
Ik heb de zekeringen nagelopen, de accu er een tijdje afgehaald, het bedieningspaneel vervangen, dit alles...
Van mijn captur II zen werkthet middens herm niet meer. Hij blijft op zwart.
Gisteren viel hij uit tijdens het rijden door het contact aan/uit te zetten ( niet tijdens het rijden 😜) deed hij het weer.
Maar vanochtend niets...
Bij mijn vorige captur...