Is het mogelijk om de handrem en daarbij afzonderlijk het linker - en rechter - achterwiel te regelen bij mijn auto , zijnde een Clio 1.4 benzine 75 pk , bj 2000 , trommelremmen.
Op youtube kan je wel vinden dat er bij sommige trommelrem-auto's iets te regelen valt dmv een moer/bout losser of vaster te draaien , echter ik zie dit niet onder mijn auto.
Waarom deze vraag ; auto moet weer naar de jaarlijkse autokeuring en ik meen te voelen dat de remkracht niet goed verdeeld is .
Bij optrekken handrem blokkeert redelijk snel het linker-achterwiel , het rechter remt wel af maar blokkeert zeker niet.
Heb dit getest bij snelheid van +- 20- 30 km/uur .
Of zou het ook kunnen dat het beste van de trommelremmen er af is , de auto is tenslotte al wat op euh...leeftijd

Heb nog ff tijd , moet 19/03 naar de keuring. Voor het overige lijkt alles nog te werken , maar dat van die handrem kwam zomaar in me op en nu stel ik me daar wel wat vragen bij .
Er is zonet een silent-bloc vervangen onderaan de motor ( midden -achteraan-motor) , die had net iets te veel speling.
Dank bij voorbaat !