Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De achterklep van mijn talisman gaat niet meer open, d.w.z. hij ontgrendeld wel en de motor probeert de klep omhoog te doen maar hij is toch niet helemaal losgekoppeld. Handmatig lukt ook niet, moet je ook niet doen.
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Ik ben op zoek naar het volgende onderdeel voor de panoramadak (zie foto). Ik kan ze nergens vinden ook niet de juiste op AliExpress. Heeft iemand misschien een link of een onderdeelnummer waar ik het kan vinden? Het gaat hier om...
Goedemiddag,
Wij hebben sinds 2018 een megane estate uit 2012, diesel.
Eerste 5 jaar goed mee gereden, vorig jaar begon het:
> stuurslot vervangen want ging er niet meer vanaf
> 2x injector vervangen
> al jaren dat start stop t niet doet en...
Ik heb een Dacia Dokker uit 2017. Een tijd terug een niet originele radio geïnstalleerd (Audiovolt). Nu ging afgelopen weekend mijn accu kapot die ik heb vervangen. De radio heeft nog een paar uur gewerkt maar is daarna gestopt. Het...