Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zeker mogelijk, een andere kopen waar het al ol zit geen optie?
De bekrachtiging is electronisch, dat past zoiezo. Maar het is niet enkel de stuurkolom, ook de pomp en bedrading.
Weeg de inspanning, kosten en risico's af tegen je huidige exemplaar verkopen en eentje met stuurbekrachtiging kopen af. Wellicht zijn er nog meer opties die je op een ander exemplaar ook vindt.
Golf 1.2 TSI highline DSG7 '12
Chrysler Town & country limited 4.0 V6 '08
Megane Break 1.8 16v midnight blue '02
Matra Espace The race 2.0 16v '02
Megane Berline automaat 1.6 16v '00
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij mijn espace 2.0 T is er een irritant zoemend/fluitend geluid. Dit loopt mee met het toerental. Zowel als de versnelling in vrij of in een versnelling.
De garage gaf aan dat het een versleten/kapot lager is van de stuurbekrachtigingspomp. Is er...
Een hele goeie avond iedereen,
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van mijn prachtige Megane uit 2014. Toen ik de auto zag, kon ik 'm niet laten staan gezien de goeie deal. Echter zat er geen keyless entry op. (Ik dacht dat dit een...
Ben al zeker een half jaar bezig om een draadloze oplader voor de `arcana in te laten bouwen.
Wie heeft dit al standaard in zijn arkana zitten, en hoe ziet het er dan uit.
Het opladen is dan ook op het multimedia scherm te zien.
Sinds kort zijn wij de gelukkige eigenaar van een 2021 Megane Estate met een 7 easylink display.
Het enige wat we missen op de redelijk complete auto, is een achteruitrij camera.
Nu heb ik al enkele avonden gezocht op internet om een...