Kaartupdate.
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 jan 2023 16:11
- Actief als: particulier
Kaartupdate.
Ik had eens de Rlink software van Renault opgestart om te kijken of er nog wat updates waren.
Die was er waaronder navigatie 16.12. Deze erop gezet en daarna de USB blank gemaakt om een nieuwe fingerprint van de auto te maken.
Nu blijft ie elke keer komen met de navigatie update 16.12. Deze installeert ie ook steeds als ik hem in de auto stop.
Mijn vraag is, waarom blijft ie steeds met deze update komen terwijl deze er al op staat?
Merci
Die was er waaronder navigatie 16.12. Deze erop gezet en daarna de USB blank gemaakt om een nieuwe fingerprint van de auto te maken.
Nu blijft ie elke keer komen met de navigatie update 16.12. Deze installeert ie ook steeds als ik hem in de auto stop.
Mijn vraag is, waarom blijft ie steeds met deze update komen terwijl deze er al op staat?
Merci
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 22 aug 2020 16:09
Re: Kaartupdate.
Heeft iemand de suggesties? Ik heb ook hetzelfde probleem.flyerman schreef: ↑29 jul 2020 21:38 Ik had eens de Rlink software van Renault opgestart om te kijken of er nog wat updates waren.
Merci
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Laatste bezoek: 13 sep 2022 10:22
Ik heb hier ook hetzelfde, geen idee wat de oplossing is.
Renault Talisman Estate TCe 150 EDC Intens | Gris Cassiopee | 19" Alizarine met Eibach spoorverbreders | Donkerbruin leder | Intens Business Pack | Pack Winter Intens
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 01 jul 2024 20:50
Oplossing is simpel.van de USB stick de RLINK directory verwijderen, op de pc natuurlijk.
Vervolgens de stick weer in de auto en de vraag om update is weg. Als je nu weer de usb stick bekijkt staat hier weer keurig een RLINK directory op met de laatste fingerprint.
Vervolgens de stick weer in de auto en de vraag om update is weg. Als je nu weer de usb stick bekijkt staat hier weer keurig een RLINK directory op met de laatste fingerprint.
Een Austral techno 200 in gebruik, eerste ervaring positief
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Laatste bezoek: 22 aug 2020 16:09
Thanks LeoGroenLeoGroen schreef: ↑14 aug 2020 15:14 Oplossing is simpel.van de USB stick de RLINK directory verwijderen, op de pc natuurlijk. Vervolgens walmart one de stick weer in de auto en de vraag om update is weg. Als je nu weer de usb stick bekijkt staat hier weer keurig een RLINK directory op met de laatste fingerprint.
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Laatste bezoek: 13 sep 2022 10:22
Dit heeft bij mij niet geholpen
Renault Talisman Estate TCe 150 EDC Intens | Gris Cassiopee | 19" Alizarine met Eibach spoorverbreders | Donkerbruin leder | Intens Business Pack | Pack Winter Intens
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 10 mar 2025 17:54
ik krijg naast de 2019-6 update nu ook telkens een update voor de appstore . Ook nadat ik deze geladen heb, Gewoon negeren maar en wachten tot 2019-12 of 2020-6 komt
Talisman ph2 Grandtour Initiale Paris TCE160EDC Bleu Cosmos 
Napa Gris interieur, Panoramadak, Traffic Assistant, Trekhaak

Napa Gris interieur, Panoramadak, Traffic Assistant, Trekhaak
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen