Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Minn renault grand scenic uit 2004 sloeg af en wou niet meer starten. Uurtje later wou die weer met moeite e een beetje schokkend weer starten dus meteen naar een universele garage gebracht. Uitgelezen maar geen foutcodes. Verder ook niks gevonden.
Is er iemand die weet waar ik het kan zoeken of controleren zodat het niet weer gebeurd?
Minn renault grand scenic uit 2004 sloeg af en wou niet meer starten. Uurtje later wou die weer met moeite e een beetje schokkend weer starten dus meteen naar een universele garage gebracht. Uitgelezen maar geen foutcodes. Verder ook niks gevonden.
Is er iemand die weet waar ik het kan zoeken of controleren zodat het niet weer gebeurd?
Bedankt voor de reacties
En nu rijdt die ook weer gewoon of komt het euvel terug bij warme motor? Zou eventueel de bdp sensor kunnen zijn.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Ze hebben gisteren sensors schoon gemaakt. Daarna nog geen last weer gehad. Vandaag wou ik de bougies na kijken. Bij de 3de vanaf de distributie zat er olie in. Nu vermoed ik dat dat er mee te maken heeft.
Waarschijnlijk kleppendeksel lek misschien en dat de olie de auto deed afslaan? Gaf verder geen storingcodes aan
patrick_gr schreef: ↑30 jun 2020 20:05
Ze hebben gisteren sensors schoon gemaakt. Daarna nog geen last weer gehad. Vandaag wou ik de bougies na kijken. Bij de 3de vanaf de distributie zat er olie in. Nu vermoed ik dat dat er mee te maken heeft.
Waarschijnlijk kleppendeksel lek misschien en dat de olie de auto deed afslaan? Gaf verder geen storingcodes aan
Goed dat het blijkbaar is opgelost. Ik kan me niet inbeelden dat die olie de wagen deed afslaan maar je weet nooit natuurlijk.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Onze auto, Renault Clio sport 2.0 16V uit 2001, start niet.
Hij maakt geen enkel geluid en de Renault dealer komt er met de laptop niet in om te kijken waar de fout code zit.
De eerste keer toen hij niet startte, hebben we hem een 20...
Renault Captur E-tech, plu-in hybrid stopt en is niet meer aan de praat te krijgen, Er komt een melding: zet in stand P en voer de kaart in. Echter, de pook staat in de P maar js niet meer te veranderen, die zit vast. Een kaart heb ik nuet, alleen...
Hoi allemaal.
Ik heb weer zoiets raars...
Ik rijd met mijn bus naar de klant. Niets aan de hand. Ik parkeer. Een paar uur later kom ik terug, en de bus start niet meer.
Sinds vandaag kan ik de locatie van mijn auto niet meer zien in de My Renault app. Bij de kaart ontbreekt het symbooltje met de auto dus kan ik er niet op klikken om te zien war de auto staat. Ook wordt de auto niet weergegeven op de kaart.
Is dit...
Ik heb een probleem met mijn Twingo, bouwjaar 2003.
Vanmiddag rijdend weggezet en paar uur later wil die niet meer starten.
Startmotor loopt wel, lampjes branden etc. Maar motor start niet.
Zou het een storing met de sleutel...
Bij mijn Renault Talisman uit 2017 start plotseling het multimediascherm in de middenconsole niet meer op.
Wat ik ook doe, hij reageert nergens op. Het gevolg is dat mijn radio, navigatie, parkeersensoren en...