Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..
Goedemorgen, Ik heb een nieuwe clio met easy link systeem, nou ben ik al 2 dagen bezig om met de usb stick de navigatie te uploaden...maar ik krijg iedere keer fout neem contact op met de dealer en die zegt het uploaden gaat automatisch als u rijd,...
Iemand op het Facebook forum geeft aan dat er een CONNECTIVITEIT 3.1.0 update beschikbaar is. In ieder geval nog niet bij mij.
Kan er verder ook niets over vinden. Wellicht is er hier iemand die er iets vanaf weet?
Ik zou graag de audio in mijn Captur (2022) willen updaten. Op de site van Renault is een speakerset met als update beschikbaar (Premiumpakket 4.1. Inclusief speakerset Live en een subwoofer.). Ik heb geïnformeerd bij de dealer. Bij de inbouw worden...
Onlangs heb ik mijn matgrijze Iconic EA (bj eind 2023) ingeruild voor een zwarte Iconic EA (bj eind 2024). Hierbij vallen mij een paar dingen op. Herkenbaar?
- Bevat het nieuwe infotainmentsysteem van de Rafale
- Standaard staan alle hulpsystemen...