Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hi Forum leden,
Ik ben recent de eigenaar geworden van een Talisman uit 10/2016. Ik lees over heel wat leuke aanpassingen met de DDT4All software.
Ik heb deze even in de demo modus gelanceerd om de beschikbare ECU's te bekijken. Het viel me op dat er twee maal een Talisman in de lijst staat.
Weet iemand welke ik moet kiezen als ik bv cornering of led lampen wil activeren?
Wat ik zie:
2020-03-18 09_57_11-DDT4All 5.4.0 ALL CARS Edition (Database 11_02_2019).png
Alvast bedankt voor de hulp.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik weet niet waar deze vraag t beste neer te zetten, maar.
Volgende week mag ik mijn 2017 dci kadjar ophalen, is er iemand die de verlichting aan kan passen. (Ergens in overijssel)
Ik zou graag hebben dat mijn verlichting achter ook aan is als...
Iemand in de regio Zwolle of , die voor mij met DDT4ALL het e.e.a. kan aanpassen in mijn Mégane IV ?
Het gaat om, Cornerlight oftewel dat mistlicht oplicht als je de bocht neemt. En KM/L i.p.v. L/100km.
En misschien nog andere leuke tweaks....
Is er iemand hier in Regio Zwolle, iets verder mag ook, die mij kan/wil helpen om het een en ander aan te passen in mijn Renault Megane IV 1.3TCe Bose van 2018?
Bochten verlichting, zodat mistlamp oplicht in de bochten
En dag rij verlichting uit...
Ik heb nl een 2de aftermarket keycard bij mijn 2de hands Renault Grand Scenic IV 2019 gekregen,maar deze werkt niet omdat hij nog niet gelinkt is. :think:
Ik ben in bezit van Espace V Paris Initiale uit 2019, inmiddels al paar dingen via DDT4ALL aangepast (Start&Stop uit, Achterlichten aan bij DRL, en KM/L instelling). Ik wil nog de settings van de Multi-sense aanpassen zodat standaard...
Ik ben me aan het oriënteren om een schade Zoë op te knappen. Ik heb er eentje op het oog met schade waar de airbags en gordelspanners zijn afgegaan bij de botsing. Weet iemand welke bouwjaren, types uitwisselbaar zijn? Het gaat in dit geval om een...
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat met de dagrijverlichting (drl)van een talisman estate intense uit 2016 ?
als het onderste gedeelte defect is , klopt het dat de strook in koplamp zelf het ook niet doet ?
zijn links en rechts apart...