Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben vrij lang en rij al mijn hele leven met een maatstoel. Ik vertel het merk van de stoel niet vanwege eventuele reclame, plus dat de NL werkplaats van dit merk sub-optimale diensten en producten levert.
Als ik de tel. in het oplaadvak neerleg krijg ik op het display een storing + een steeksleuteltje onderhoud nodig bovendien de SOS knop wordt rood.
Wat doe ik niet goed, moet de SOS knop op de tel. AAN staan? wie heeft de oplossing....
Nog iets wat...
Goedemorgen,
Als ik een tel. in het oplaadvak neerleg, krijg ik een storing op het display en een steeksleuteltje dat er onderhoud nodig is ??@.... bovendien gaat de SOS knop op rood...Wat doe ik niet goed moet je telefoon een bepaalde instelling...
Goedemorgen, ben ik weer... als ik de Captur in de garage zet begint hij al te piepen en rood ( de camera) te worden als ik nog een 30 cm v.d. muur af sta ?!@
Is dit in te stellen... dat het gaat waarschuwen als ik dichter bij de muur sta?
En hoe...
Bij welke Km.stand moet de riem vervangen worden preventief om géén motorschade op te lopen,
ook niets van te vinden in boekje of bij Renault onderhoud :cry2:
Ben wel geschrokken toen ik de onderhoudsgegevens opvroeg van mijn pas aangeschafte Captur bij de Renault Nederland
De eerste beurt B = olie+ filter is gebeurd binnen de 2 jaar maar toen was de Km.stand 44.000Km !!!
Het is wel volgens de regels van...