Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik constateer de laatste tijd dat ik een soort van ruis hoor via de voorruit (onder denk ik) zodra ik boven een bepaalde snelheid kom. Dit heb ik nooit gehad en is de laatste tijd gekomen.
Waar kan dit vandaan komen?
Zit er iets verstopt in de filters?
Slijtage rubbers?
Of........?
Zou dit op te lossen zijn via zo'n onderstaande strip?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij 2 foto's van de voorruit van mijn Megane E-Tech. Zoals jullie kunnen zien hangen er veel druppels aan de ruit. Dit zit allemaal aan de binnenzijde, want de ruitenwisser heeft net de buitenkant schoon geveegd. Ik rijd er de laatste tijd niet...
Wil mijn ervaring met reparatiesetje gaarne delen. Auto in Januari gekocht met de ster in de voorruit. Zit er dus minstens vier maanden. Bij de Action een setje a 3.99 euro aangeschaft .
Hoe te doen is in de handleiding goed uitgelegd. Had...
Aan de passagierskant rechtsonder in de hoek is het rubber kapot, waardoor door roest de voorruit is beschadigd; helaas gaat de barst steeds verder. En zal de ruit dus vervangen moeten worden. Hebben jullie een tip wat het de beste - en minst dure...