Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Komt deze uit Doesburg, er staat bij ons in de buurt ook zo'n zelfde mooie auto veel plezier er mee .TCe 120 8211 schreef:Sinds 26 maart weer erg tevreden met onze nieuwe Captur Phase 2.
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Komt deze uit Doesburg, er staat bij ons in de buurt ook zo'n zelfde mooie auto veel plezier er mee .TCe 120 8211 schreef:Sinds 26 maart weer erg tevreden met onze nieuwe Captur Phase 2.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Veel rijplezier enne zo haaievin geeft toch net ff dat kleine béétje extra uitstraling........mooie kleur combinatieTCe 120 8211 schreef:Sinds 26 maart weer erg tevreden met onze nieuwe Captur Phase 2.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat kan ik begrijpen, mijn vader krijgt hem op een zwart/zilver uitvoering mediomei! Kan nog kost niet zo heel veel heb ik begrepenCorner schreef:Nu ik enige Capturs heb zien rijden met het beruchte haaienvinnetje, heb ik wel een beetje spijt moet ik eerlijk zeggen
Hide post links |
Ik sluit me daar helemaal bij aan.Corner schreef:Nu ik enige Capturs heb zien rijden met het beruchte haaienvinnetje, heb ik wel een beetje spijt moet ik eerlijk zeggen
Kunnen "de beruchte haaien" een indicatie geven van de kosten ? al of niet inclusief de montage door de dealertrvsteentje schreef: ... .. . kost niet zo heel veel heb ik begrepen
Hide post links |
Hide post links |
Het heeft mij en mijn vader niks gekost extraatje van de dealer, maar ik dacht zo rond de €200,-joop captur schreef:Ik sluit me daar helemaal bij aan.Corner schreef:Nu ik enige Capturs heb zien rijden met het beruchte haaienvinnetje, heb ik wel een beetje spijt moet ik eerlijk zeggen
Kunnen "de beruchte haaien" een indicatie geven van de kosten ? al of niet inclusief de montage door de dealertrvsteentje schreef: ... .. . kost niet zo heel veel heb ik begrepen
Hide post links |
Hide post links |
En dan durven er nog mensen te zeggen "kost niet zo heel veel"????Corner schreef:Euro 175,- incl montage... staat in de assosoire brochure prijslijst
Hide post links |
Zo'n "ding".......dat is iets persoonlijks lijkt mij!!!!!cortrans schreef:En dan durven er nog mensen te zeggen "kost niet zo heel veel"????Corner schreef:Euro 175,- incl montage... staat in de assosoire brochure prijslijst
Ik vindt het nogal een berg geld voor zo'n "ding"......
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hallo Grad,Grad schreef:Je hebt gelijk ziet er bezopen uit. De mijne is 2jaar oud en zit gewoon netjes strak.
Gewoon voet bij stuk houden, dit hoort niet.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dank je wel....Grad schreef:Heb foto’s gemaakt moet effe kijken hoe ik ze kan bijvoegen.
Hide post links |
Dat snap ik, maar dan mag RN best wel weten dat dit niet een manier is om als optie op duurdere types de bekleding zo uit te voeren.avdb55 schreef:Leer rekt altijd iets op. Als het dan op deze manier is verwerkt zul je altijd plooien e.d. zien.
Mijn advies: leer ermee te leven.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hallo danmirjor, Mag ik jou ook om foto's vragen van jou bekleding, hoe meer ziel hoe meer vreugde.danmirjor schreef:dat ziet er echt niet uit hoor snap niet jou dealer daar zo moeilijk over doet mijn phase2 is anderhalf jaar oud en 26000 km maar ziet er gewoon strak uit gewoon voet bij stuk houden en gewoon 2 nette stoelen eisen
Hide post links |
Ik had idd ook een irritant kraakje, maar dan in de bestuurders stoel... de dealer heeft geprobeerd dit te lokaliseren, maar wil dit verder bekijken bij evt vervanging/reparatie van de bekleding. Echter ben ik er in dit weekend achter gekomen dat het niet uit de stoel komt, maar uit de gordel klip die aan de stoel vast zit... ik heb nog geen oplossing gevonden, maar weet iig wel dat het daar nu vandaan komt. wellicht lost de dealer dit op tijdens de oplossing voor de bekledingrvsteentje schreef:Beste Fred,
Ik heb daar ook geen last van. Waar ik last van heb is een krakend geluid bij rijden op voornamelijk een rijweg met stenenbestrating. Ze hebben nu buiten de garantie de spoiler op de achterklep los gehaald en opnieuw gemonteerd en daarna was het gelukkig weg maar het komt weer terug. Deze week gaat hij weer terug...ondanks dat het buiten de garantie valt heeft het mij tot nu toe nog niks gekost en dat wou ik ook zou houden! Mijn vraag is zijn er meer mensen met een Phase 2 die hier toevallig last van hebben?
Hide post links |
Hide post links |
Mijn dank is grootdanmirjor schreef:hierbij foto's van mijn lederen bekleding
auto is van juni 2018 met 26000km