Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Rinus66 schreef:vraagje
Ik heb volgens mij de laatste update`s al in mijn R-Link2 (zie foto`s ). Ik formateer altijd na het update van het systeem mijn usb stick en maak dan later weer een nieuwe fingerprint op de stick. Nu liet ik de R-Link 2 toolbox de usb stick uitlezen en kreeg weer update`s. Echter de kaart heb ik al op het systeem en de software op mijn systeem is nieuwer dan de toolbox aan geeft. Heeft iemand anders dit ook
Ik heb op mijn Meg IV rijbaan assistentie. In principe een mooi systeem alleen ik rijd veel door de polder op 60 km wegen. Daar was het bloed irritant omdat op zulke wegen de belijning aan de zijkant anders is en je daar dus snel overheen rijd. Elke keer dat gebrom. Daarom had ik het uitgezet.
Nu heb ik gisteren op de zaak mijn camera opnieuw gekalibreerd (nieuw apparatuur aangeschaft voor camera en radar systemen van het ADAS systeem te kalibreren). Dus ik denk ik zet hem even aan de rijbaan assistentie en tot mijn grote verbazing word hij nu pas vanaf 70 km/u actief.
Wat een verbetering is dit zeg. Dat zal wel in de nieuwe update gezeten hebben.
Ik weer een blij mens.
www.jwa-autoservice.nl
Renault Clio Hybrid 140 (2020)
Renault Captur plug-in hybrid 160 (2021)
Ik heb me altijd rot gezocht maar waar kan ik dat vinden dan? Ik zie het nergens in de Rlink2 staan waar je de snelheid kan instellen voor de rijbaan assistentie.
www.jwa-autoservice.nl
Mijn 2018 Mégane IV GT houdt (volgens mij) geen rekening met die 70 km/u... zal er eens op letten vanmiddag. Rij op zo'n naar 60 gedownsizede 80-weg eigenlijk nooit 60
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue
A110 schreef:
Nu heb ik gisteren op de zaak mijn camera opnieuw gekalibreerd (nieuw apparatuur aangeschaft voor camera en radar systemen van het ADAS systeem te kalibreren). Dus ik denk ik zet hem even aan de rijbaan assistentie en tot mijn grote verbazing word hij nu pas vanaf 70 km/u actief.
Welk systeem hebben jullie gekozen Jeroen?
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue
@adinsx: Wij hebben gekozen voor Brainbee. We zijn bij zo'n avond geweest en het systeem beviel ons gelijk, mede door het TV-scherm waarop de "ballen" borden worden weergegeven. Je hoeft niet voor elk merk/type een apart bord te kopen.
We hebben al schadebedrijven in onze regio en omstreek ingelicht en die zijn enthousiast, hoeven ze het zelf niet aan te schaffen.
www.jwa-autoservice.nl
Afgelopen week de auto afgegeven voor een onderhoudsbeurt. Daar gevraagd om de update uit te voeren van de R-Link2 naar versie 7.x.x.x. De dealer zou hiernaar kijken. De auto opgehaald en de update is niet uitgevoerd. De reden waarom de dealer de update niet heeft uitgevoerd is dat deze versie zeer onstabiel is, crashed vaak en bepaalde functionaliteit (camere, sensoren) op willekeurige momenten het niet doen. Ik heb aangegeven dat ik in fora's juist alleen maar positieve zaken heb gelezen. De dealer gaat dit nog navragen bij Renault NL en ik ga hier ook een email over tikken die richting Renault NL gaat.
mrchivas schreef:Afgelopen week de auto afgegeven voor een onderhoudsbeurt. Daar gevraagd om de update uit te voeren van de R-Link2 naar versie 7.x.x.x. De dealer zou hiernaar kijken. De auto opgehaald en de update is niet uitgevoerd. De reden waarom de dealer de update niet heeft uitgevoerd is dat deze versie zeer onstabiel is, crashed vaak en bepaalde functionaliteit (camere, sensoren) op willekeurige momenten het niet doen. Ik heb aangegeven dat ik in fora's juist alleen maar positieve zaken heb gelezen. De dealer gaat dit nog navragen bij Renault NL en ik ga hier ook een email over tikken die richting Renault NL gaat.
Heb hem nu 2 maand draaien zonder problemen. Zit 4 tot 5 uur per dag in de auto en heb nog geen enkele probleem gehad met deze versie.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
wij hebben een renault kadjar uit 2016 met rlink2 erin.
alleen heeft deze geen camera erin zitten
is het mogelijk om deze achteraf erin te bouwen en te activeren?
ik zal op alli ook wel een setje met kabels of gaat dit niet werken.
Ik wil de meldigen van de verlopen abonnementen verwijderen uit het scherm van de Rlink. Elke keer als ik de auto opnieuw start, dan staan er echter wederom 16 meldingen.... hoe verwijder ik die permanenent?
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Iemand op het Facebook forum geeft aan dat er een CONNECTIVITEIT 3.1.0 update beschikbaar is. In ieder geval nog niet bij mij.
Kan er verder ook niets over vinden. Wellicht is er hier iemand die er iets vanaf weet?
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..
Ik zou graag de audio in mijn Captur (2022) willen updaten. Op de site van Renault is een speakerset met als update beschikbaar (Premiumpakket 4.1. Inclusief speakerset Live en een subwoofer.). Ik heb geïnformeerd bij de dealer. Bij de inbouw worden...